هسته گزینش آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پذیرفته شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی در شهرستان‌های تهران مدارکشان را پست نکنند

تهران (پانا) - روابط عمومی هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد پذیرفته شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متقاضی خدمت در هریک از مناطق بیست و یک‌گانه شهرستان‌های این استان هستند، مدارک خود را توسط پست و افراد غیر به هسته گزینش ارسال نکنند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرفته شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی در شهرستان‌های تهران مدارکشان را پست نکنند

در این اطلاعیه که امروز بر روی درگاه اطلاع‌رسانی مدیریت هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار گرفت، آمده است: منطقه‌ای از آموزش و پرورش تحت پوشش این اداره‌کل که برای تحویل مدارک‌ هریک از پذیرفته شدگان مشخص شده، از طریق تماس تلفنی و یا با ارسال پیامک به آنها اطلاع‌ داده خواهد شد.

اطلاعیه هسته گزینش، می‌افزاید: چنانچه حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، از عنوان منطقه آموزش و پرورش محل تحویل مدارک خود با خبر نشدند به همراه مدارک لازم به نماینده گزینش در نزدیک‌ترین اداره آموزش و پرورش از مناطق بیست و یک‌گانه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نسبت به محل سکونت خود، مراجعه کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه از پذیرفته شدگان درخواست شده است: فرم دو صفحه‌ای اطلاعات فردی سال 1399 را در چهار نسخه از یکی از درگاه‌های اطلاع رسانی هسته گزینش آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به آدرس: gozinesh-teo.medu.ir/fa/announcement یا دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به آدرس: gozinesh.medu.ir و یا سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org تهیه کرده و پس از الصاق عکس پرسنلی جدید بر روی تمامی نسخ، آنها را با خودکار آبی تکمیل و امضاء کنند.

بر اساس اطلاعیه هسته گزینش، پذیرفته شدگان ‌باید سه نسخه از فرمهای تکمیل شده، به‌ انضمام تصاویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و موارد مندرج در بند چهار اطلاعیه را به نماینده گزینش در منطقه‌ای از آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که به آنها اطلاع داده خواهد شد، شخصاً تحویل دهند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: یک نسخه باقی مانده از فرم‌های اطلاعات فردی، مجدداً به انضمام تصاویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و موارد مندرج در بند چهار اطلاعیه را هنگام مراجعه برای مصاحبه گزینش، که زمان و مکان آن درصورت لزوم متعاقباً اعلام خواهد شد، به مسئول پذیرش تحویل دهید.

در بند چهار این اطلاعیه نوشته شده است: ارائه تصویر مدارک ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر، نهادهای انقلابی و کسب رتبه‌های اول تا سوم در مراحل منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین المللی (صرفاً یک مدرک شامل بالاترین رتبه و مرحله کسب شده در هر رشته مربوط به پنج سال اخیر) در مسابقات هریک از رشته‌های علوم قرآنی، علمی_مهارتی، فرهنگی، هنری و ورزشی اگرچه الزامی نیست، اما در صورت ارائه موجب کسب امتیاز برای پذیرفته شدگان خواهد بود.

در پایان این اطلاعیه تأکید شده است: به همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و مدارک مندرج در بند چهار اطلاعیه، برای مطابقت دادن با تصاویر آنها در هنگام مراجعه به نماینده گزینش منطقه و مراجعه برای مصاحبه الزامی است.

اسامی پذیرفته شدگان سال 1399 برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته‌های معلمی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، امروز در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار