فرماندار قدس:

از موضوعات حائز اهمیت شهرستان قدس ساماندهی فضای مجازی توسط مراجع ذیربط است

شهرقدس(پانا)- نشست شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار قدس، امام جمعه و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
از موضوعات حائز اهمیت شهرستان  قدس ساماندهی فضای مجازی توسط مراجع ذیربط است

لیلا واثقی فرماندار قدس در نشست شورای اداری شهرستان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: مسئولین دستگاه های اجرائی می‌بایست تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار خود قرار دهند و همچنین تداوم ملاقات عمومی داشته باشند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه لزوم استفاده از ماسک در دستور کار قرار گیرد و طبق ابلاغیه استاندار تهران می‌توان از ارائه خدمات به ارباب رجوع و کلیه افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خودداری کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات پیشنهادی در راستای سهولت دسترسی شهروندان به دستگاه‌های اجرائی بیان کرد: در راستای اطلاع شهروندان و سهولت دسترسی به دستگاه‌های زیر ساختی، امنیتی و دیگر دستگاه‌ها، بهتر است شهرداری اطلاعات تماس آن‌ها را در معرض نمایش عموم از طریق تلویزیون‌های شهری قرار دهد.

لیلا واثقی در خصوص ساماندهی فضای مجازی شهرستان می‌گوید: از جمله موضوعات حائز اهمیت شهرستان ساماندهی فضای مجازی توسط مراجع ذیربط به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی است.

او ادامه داد: در رابطه با بیمارستان 160 تختخوابی شهید قاسم سلیمانی، به دلیل تحریم‌های موجود تامین برخی تجهیزات با مشکل مواجه شده است و در تلاش هستیم هرچه سریع تر مشکلات رفع و این بیمارستان افتتاح شود.

به گفته مقام عالی دولت در شهرستان قدس، به منظور دسترسی بهتر ساکنین پیروزی شمالی و رفع مشکلات منطقه کاووسیه، اقدامات لازم در راستای احداث یک زیر گذر صورت گرفته است، همچنین به منظور تامین آب شرب شهرستان طرح بیلقان در سال گذشته کلنگ‌زنی شد که در حال حاظر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

فرماندار قدس اظهار کرد: در راستای تامین امینت شهرستان با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاش هستیم که دو کلانتری و ساختمان فرماندهی ستاد را احداث کنیم.

واثقی در خصوص تداوم نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های مربوطه گفت: دستگاه‌های مربوطه نظارت بر بازار را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار