دیدار و گفت و گوی فرماندار قدس با جمعی از اهالی و معتمدین شهرک کاووسیه

شهرقدس(پانا)- فرماندار قدس با جمعی از اهالی و معتمدین شهرک کاووسیه به منظور بررسی و حل مشکلات ترافیکی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار و گفت و گوی فرماندار قدس با جمعی از اهالی و معتمدین شهرک کاووسیه

لیلا واثقی فرماندار قدس طی دیدار و گفت و گو با جمعی از اهالی و معتمدین شهرک کاووسیه با اشاره به بررسی های انجام شده در راستای حل مشکلات ترافیکی بیان کرد: با بهره برداری از پل پیامبر اعظم (ص) و مسدود شدن تقاطع همسطح توسط راه آهن جمهور اسلامی ایران مشکلات ترافیکی را برای اهالی شهرک کاووسیه به دنبال داشت.

او با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و اصلاح هندسی بزرگراه فتح توسط شهرداری منطقه ۲۱ در راستای دسترسی شهروندان به خیابان پیروزی شمالی افزود: با پیگیری های انجام شده، تمهیدات لازم در راستای ایجاد دسترسی شهروندان الخصوص شهروندان شهرک کاووسیه به خیابان پیروزی شمالی و جنوبی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان قدس با تاکید به روان سازی ترافیک ورودی شهر با بهره برداری زیر گذر پل تولیدگران و زیر گذر هشت متری در زیر پل پیامبر اعظم (ص) گفت: به منظور روان سازی ترافیک ورودی شهرستان یکی از طرح های ارائه شده احداث زیر گذر هشت متری در زیر پل پیامبر اعظم (ص) می باشد، که به زودی توسط راه آهن جمهور اسلامی ایران و شهرداری قدس اجرا خواهد شد.

در این دیدار جمعی از اهالی منطقه کاووسیه ضمن قدردانی از زحمات فرماندار و مسئولین شهرستان خواسته های خود را در راستای حل مشکلات این منطقه مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار