مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

گسترش فرهنگ مدرسه سازی توسط خیرین امری ضروری است

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع‌خیرین‌مدرسه‌ساز اداره آموزش ‌و ‌پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد هدف از خلقت انسان، تکامل نفس و صعود او به مراتب بالای انسانیت است، به همین دلیل انسان نباید برای دنیا هدف‌گذاری کند، بلکه هدفش باید آخرت باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ مدرسه سازی توسط خیرین امری ضروری است

مجید پیروزان ‌در حاشیه مراسم کلنگ زنی مدرسه دوازده کلاسه در ناحیه‌یک بهارستان گفت: این مدرسه در شهر صالحیه با همت خیر گرانقدر واعظی با اهدای ۳ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

او در ادامه افزود: زمین این مدرسه را شهرداری صالحیه با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در متراژ ۳۵۰۰ متر مربع جهت ساخت مدرسه و محیط آموزشی اهدا کرده است.

مدیر عامل مجمع‌ خیرین ‌مدرسه‌ساز اداره آموزش ‌و ‌پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: هدف از خلقت انسان، تکامل نفس و صعود او به مراتب بالای انسانیت است، به همین دلیل انسان نباید برای دنیا هدف‌گذاری کند، بلکه هدفش باید آخرت باشد و از دنیا به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به آخرت استفاده کند، بهشت حاصل اعمال همین دنیاست و انجام اعمال نیک و باقیات الصالحات برای آخرت خیلی باارزش است.

پیروزان در ادامه بیان کرد: یکی از این اعمال شایسته مدرسه‌سازی و ساختن فضاهای آموزشی مناسب برای نوجوانان و جوانان این مملکت اسلامی است، هر چند که در نزد خداوند متعال هیچ اقدام خیر و ثوابی بی‌پاداش نمی‌ماند، اما موضوع مدرسه‌سازی از آنجا که با آموختن علم و دانش همراه است از امور خیریه‌ای است که در اسلام نسبت به آن توصیه فراوانی شده است.

مدیر عامل مجمع ‌خیرین ‌مدرسه‌ساز اداره کل آموزش ‌و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان گفت: گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین امری ضروری است و قوانینی که مشکلاتی برای خیرین ایجاد می‌کنند باید رفع شوند، زیرا مدارس مکان‌های مقدسی هستند که افراد با بالا بردن علم و دانش خویش می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار