مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان :

مدرسه‌سازی مسیر عبودیت است

تهران(پانا)- جلسه مجمع خیرین‌مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در سالن جلسات اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی مسیر عبودیت است

مجید پیروزان در حاشیه برگزاری این جلسه اظهار داشت: یکی از مصوبات این جلسه پیرامون پیگیری فعالیت‌های خیرین بانو در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد که در ابتدا لیستی از بانوان خیر استان تهیه خواهد شد و برای هر کدام ویدیو کلیپ‌هایی آماده شود که در آن سالروز تولد و مناسبت‌های دیگر گرامی داشته شود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: در صدد راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز بانوان هستیم انشالله حضور گرم و گرانقدرشان موجب رونق مدرسه‌سازی و مدرسه یاری شود.

او در ادامه تاکید کرد: حضور بانوان خیّر برای سازمان نوسازی مدارس یک ظرفیت راهبردی است، گرچه تعداد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور به نسبت مردان کمتر است اما ویژگی زنان در این است که می‌توانند خیران آینده را بسازند.

پیروزان افزود: بانوان با توجه به تاثیرگذاری بالای خود در خانواده، نقش مهمی در تشویق پدران، همسران و برادران خود به کار خیر به‌ویژه مدرسه‌سازی دارند و از این حیث شایسته تکریم هستند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران مدرسه‌سازی‌ها را حرکتی در مسیر رسیدن به عبودیت خداوند دانست و گفت: هدف خداوند از خلقت انسان برای تحقق همین بندگی بود که تنها با نماز و سایر عبادات واجب میسر نمی‌شود بلکه مدرسه‌سازی و فعالیت‌های خیریه نیز وسیله‌ای برای رساندن ما به عبودیت هستند.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار