اجرای طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند خوزستانی

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد خوزستان طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران در روزهای پایانی شورعاطفه ها با همکاری اداره‌کل پست استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند خوزستانی

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان در خصوص افتتاح طرح «همبازی» که در پست مرکزی اهواز با همکاری اداره کل پست خوزستان در جهت مشارکت حداکثری مردم برگزار شد به پانا گفت: علاوه بر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ادارات پست نیز در این کار معنوی کمیته امداد را همراهی و همیاری نماید.
او افزود: این طرح با همکاری کمیته امداد، شرکت پست و پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری Khamenei.ir انجام می‌شود، مردم نوع‌دوست خوزستانی و تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با خرید یا ساخت عروسک و اسباب‌بازی ، به یاری فرزندان محروم بشتابند.
موصلی با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح همبازی هدیه‌ای برای بچه‌های ایران درروزهای پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ مهرماه می باشد گفت : هدایای خود را به کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی شده‌ است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد.
او در ادامه گفت : باجه‌های ادارات پست در سراسر استان از امروز تا پایان هفته آماده دریافت اقلام اهدایی شهروندان و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند افزود: علاوه بر پایگاه پست، تمامی ادارات کمیته امداد در استان‌ها نیز در این طرح مشارکت دارند و جمع‌آوری اقلام اهدایی کمک‌های غیرنقدی به دانش‌آموزان تا یک هفته ادامه خواهد داشت.
موصلی عنوان کرد: طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل گرفته است تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم کشور فراهم شود تا گامی برای رفع نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد برداشته شود.
او افزود : طرح همبازی از خانواده‌ها و خیرین خوزستانی، سازندگان و فروشندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک و نوجوان دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای فرزندان نیازمند استان تدارک ببینند.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به شرایط خاص کشور گفت: کمک‌های اهدایی ضدعفونی و پس از بسته‌بندی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود.
موصلی در پایان یادآور شد: مردم استان می توانند به صورت غیر حضوری کمک های خود را با شماره گیری #061*۱*۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه به دریافت کمک های مردمی اختصاص یافته به نیازمندان اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار