اجرای طرح "همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران"

شیراز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد فارس از اجرای طرح "همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران" در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها با همکاری اداره ‌کل پست فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران"

محمد بذرافشان، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر و با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با اداره کل پست استان، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمانی مراسم جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و صفر، این جشن با عنوان شور عاطفه‌ها و متفاوت از هر سال برگزار شد.

بذرافشان ادامه داد: در همین راستا و به منظور مشارکت حداکثری مردم نیک‌اندیش، تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین کمیته امداد و اداره کل پست استان منعقد شد که علاوه بر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، اداراه پست نیز در این کار معنوی کمیته امداد را همراهی و همیاری کند.

او ادامه داد: بر اساس این طرح با عنوان «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ مهرماه، خودروهای اداره پست با نصب پوستر طرح مذکور هدایای مردمی را در سطح شهر جمع‌آوری و با انتقال به ادارات کمیته امداد به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسانند.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: در این طرح، 40 دفتر پستی در سطح استان (11 دفتر در شهرستان شیراز و 29 دفتر در سایر شهرستان‌های استان) و در بخش خصوصی نیز 500 دفتر پیشخوان دولت با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

به گفته او، مردم نیک اندیش استان می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند؛ کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱۱۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار