برگزاری نشست صمیمانه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ با شورای آموزگاران دبستان هیات امنایی شهید رجبی

تهران( پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، به همراه اعضای شورای معاونین در جمع آموزگاران، معاونین و سایر عوامل اجرایی دبستان هیات امنایی شهید رجبی حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست صمیمانه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ با شورای آموزگاران دبستان هیات امنایی شهید رجبی

مهدی نیکبخت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید دارالشهدای شهر تهران، گفت: هرچند این عزیزان در جمع ما حاضر نیستند اما باورهای آنها به برکت خون پاکشان پس از گذشت سالها همچنان در جامعه به ویژه نسل جوان جریان دارد.
نیکبخت، با اشاره به شعار راهبردی دبستان شهید رجبی گفت: از ضروریات زمان کنونی ایجاد تعامل سازنده و مسئولانه بین مولفه‌های تاثیرگذار بر فرایند تعلیم و تربیت است.
نیکبخت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده مجموعه همدل و همراه دبستان هیئت امنایی شهید رجبی، گفت: در شرایط کنونی ضمن برگزاری کلاسهای آموزشی و فعالیتهای پرورشی در فضای مجازی، باید تلاش شود کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین حد ممکن انجام شود. هرچند که واقف هستیم که این فعالیت های مجازی جایگزین کلاسهای حضوری نمی شود اما می توان با همراهی اولیای دانش آموزان سطح کیفی آموزش‌ها تا حد ممکن بالا برد.
نیکبخت، مسئولیت پذیری همکاران فرهنگی در شرایط شیوع کرونا را قابل تقدیر و کم نظیر دانست و گفت: این حرکت همکاران فرهنگی نشان از روحیه جهادی حاکم بر جامعه فرهنگی است که در ادامه همان ایثارگری و فداکاری دفاع مقدس است و باعث مباهات است که مقام معظم رهبری به معلمان عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور را اعطا فرمودند.
مهدی نیکبخت، در ادامه گفت: تاکید ما بر آموزش های مجازی در بستر شبکه شاد است و می خواهیم معلمان عزیز ضمن فعالیت در این شبکه، نکات ضعف موجود را در اولین فرصت بازتاب تا با اصلاح نواقص بتوانیم شبکه پویا، قوی و موثر داخلی داشته باشیم؛ اکنون بر کسی پوشیده نیست که فعالیت آموزشی همکاران ما در حال حاضر دیگر محدود به زمان و مکان نیست و از همه فرصت ها برای آموزش دانش آموزان استفاده می کنند.
نیکبخت گفت: موضوع مهم دیگری که وجود دارد سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی است. مادامی که سلامت این دو گروه وجود نداشته باشد هیچ یک از فعالیتها امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین از مدیران مدارس و عوامل اجرایی استدعا دارم بحث رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و سلامت مجموعه را در اولویت اول کاری خود قرار دهند.
در ادامه این نشست اعضای شورای معاونین نقطه نظرات خود را بیان کردند و سپس آموزگاران حاضر در جلسه ضمن بیان چالش ها و مشکلات پیش رو از تجربیات موفق خود سخن گفته و پیشنهاداتی را جهت بهبود روند تعلیم و تربیت در فضای مجازی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار