رابطان استانی باشگاه معلمان هنرمند معرفی شدند

تهران (پانا) - رابطان استانی از این پس به عنوان بازوان اصلی باشگاه معلمان هنرمند در اداره کل استان‌ها، مسئولیت مدیریت و هماهنگی فعالیت‌های معلمان فیلم‌ساز را بر عهده خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رابطان استانی باشگاه معلمان هنرمند معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، بر اساس مکاتبات دریافتی از استان‌ها، اسامی رابطان استانی «باشگاه معلمان هنرمند» در رشته فیلم‌سازی مشخص و تأیید شده است.

روح‌الله مالمیر رئیس گروه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و دبیر باشگاه تازه تأسیس «معلمان هنرمند کشور» گفت: پس از پیگیری‌های به عمل آمده و مکاتبات انجام شده با دفاتر مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، 32 نفر از 32 استان به عنوان«رابطان معلمان هنرمند فیلم‌ساز» معرفی شده‌اند که از این پس، بازوان اصلی باشگاه در اداره کل استان‌ها بوده و اقدامات لازم را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: با موافقت مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی برای همه رابطان ابلاغ رسمی صادر شده است و این افراد از این پس مسئولیت مدیریت و هماهنگی فعالیت‌های معلمان فیلم‌ساز در استان‌ها را بر عهده خواهند داشت.

بنابر گزارش ارائه شده پس از مشخص شدن رابطان استان‌ها، دریافت مشخصات فردی و هنری معلمان فیلم‌ساز شاغل و بازنشسته در استان‌ها، انجام شده و پس از این مرحله، همه رابطان تا قبل از پایان مهرماه جاری فرصت خواهند داشت نمونه آثار معلمان فیلم‌ساز معرفی شده را به دبیرخانه باشگاه معلمان هنرمند ارسال کنند.

لازم به ذکر است آثار دریافتی از معلمان فیلم‌ساز در یک شورای سه نفره که از اساتید رشته فیلم‌سازی خواهند بود، ارزیابی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار