بازدید گروه ارزیابی معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران، از فعالیت های مدارس منطقه۱۷

تهران(پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، به همراه زاهد احمدی، معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران و سایر همکاران گروه ارزیابی، از فعالیت ها و برنامه های حوزه پرورشی وسازمان دانش آموزی مدارس منطقه ۱۷، بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید گروه ارزیابی معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران، از فعالیت های مدارس منطقه۱۷

تیم ارزیابی سازمان دانش آموزی شهر تهران، ضمن بازدید از مدارس منطقه، از خلاقیت ها و فعالیت های انجام شده در زمینه های پرورشی و آموزشی مدارس منطقه17 در شرایط بوجود آمده؛ ابراز خرسندی و رضایت کردند.
عباس باستانی، در این بازدید اعلام کرد: با توجه به تصمیم معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران، ادارات حوزه پرورشی در یک بازه زمانی و طبق برنامه طراحی شده از مناطق نوزده گانه شهر تهران بازدید می کنند. این بازدید ها از هفته گذشته آغاز شده است و بازدید از مناطق ۱۷ و ۸ و مدارس استثنایی به سازمان دانش آموزی شهر تهران محول شده است.
باستانی، پس از اتمام بازدید در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه حضور یافت و ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مدیران مدارس و تیم پروشی مدارس و اداره آموزش و پرورش گفت: نکته قابل توجه در بازدید امروز این بود که تمامی مدارس با بحث تشکیلات سازمان دانش آموزی آشنا بودند که نشان از عمق فعالیت سازمان در منطقه ۱۷ دارد.
عباس باستانی، مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران، در بازدیدهای امروز گفت: با وجود اینکه منطقه ۱۷ جزو مناطق کم برخوردار شهر تهران است، ولی تلاشهای بی وقفه مدیران این منطقه، توانسته امکانات آموزشی و پرورشی در سطح عالی در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار دهد.
وی با حضور در مدارس ضمن خرسندی از توجه این منطقه به فعالیتهای پرورشی افزود: تشکیلات دانش آموزی فرصت و مسیری برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان در راستای حضور فعال و اثربخش در فعالیت های اجتماعی است.
وی با عنوان این مطلب که بیشتر مدارس این منطقه تمام تشکیلاتی بوده و با بحث تشکیلات سازمان دانش آموزی آشنا بودند، گفت: این نشان از آشنایی مدیران و معاونین پرورشی مدارس با اهداف سازمان دانش آموزی است. آنچه معلوم است؛ مدارس اهداف موجود در سند تحول بنیادین را با برنامه های پرورشی و سازمان دانش آموزی دنبال می کنند.
در پایان پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن قدردانی از برنامه بازدیدی خوب و منسجم معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران و حضور ارزشمند مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در منطقه ۱۷ گفت: در شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، نیاز دانش آموزان به فعالیت های پرورشی بیشتر از گذشته است که این موضوع وظیفه حوزه پرورشی را سنگین و با اهمیت کرده است.

وی افزود: در منطقه ۱۷ کلیه همکاران اداری و مدارس در تلاش هستند و الحمدالله موفقیت های خوبی هم حاصل شده است که همه آنها را مرهون تلاش های توام با همفکری، همدلی وهمکاری عزیزان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار