باستانی: آموزش های تشکیلاتی شهر تهران در کانال «مدرسه پیشتازان» ادامه دارد

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران از ادامه فعالیت های آموزش تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در سطح مدارس شهر تهران در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: آموزش های تشکیلاتی شهر تهران در کانال «مدرسه پیشتازان» ادامه دارد

باستانی در گفت و گو با پانا، با اشاره اینکه به دلیل شیوع کرونا و برگزاری غیرحضوری مدارس امکان آموزش حضوری مهارت های تشکیلاتی برای دانش آموزان وجود ندارد، گفت: سازمان دانش آموزی شهر تهران بعد از شیوع کرونا اقدام به تولید محتوا در زمینه تشکیلات سازمان دانش آموزی کرد تا بتواند از طریق فیلم و کلیپ مهارت های تشکیلاتی را به دانش آموزان بیاموزد.
وی افزود: از همان ابتدای راه اندازی شبکه شاد کانال سازمان دانش آموزی شهر تهران راه اندازی شد و در فصل تابستان با همکاری شهرداری تهران در قالب کانال «مدرسه تابستانی پیشتازان» اقدام به تامین محتوا برای اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان کرد.
باستانی گفت: در ادامه روند فعالیت کانال سازمان دانش آموزی شهر تهران همان کانال با عنوان «مدرسه پیشتازان» همچنان فعالیت دارد. کانال آموزشی مدرسه پیشتازان زیر نظر سازمان دانش آموزی شهر تهران، در شبکه شاد، مباحث مربوط به مهارت های تشکیلاتی را بارگذاری می کند.
رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به حضور مربیان و دانش آموزان عضوتشکل پیشتازان شهر تهران در کانال «مدرسه پیشتازان» گفت: این کانال زیر نظر مربیان مجرب سازمان دانش آموزی شهر تهران اداره و محتواهای تولیدی شهر تهران در آن بارگذاری می شود. همچنین محتواهای مربوط به آموزش خبرنگاری و عکاسی پانای شهر تهران و مهارت های اجتماعی نیز در این کانال برای دانش آموزان علاقه مند تهیه شده است.
لازم به یادآوری است جهت عضویت در کانال مدرسه پیشتازان کافی است شناسه @pishtazaan را در قسمت جستجوی شبکه شاد وارد کنید.

پیشتازان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار