جزئیات برگزاری سی و ششمین کنگره رادیولوژی ایران

تهران (پانا) - دبیر سی و ششمین کنگره سالیانه انجمن رادیولوژی ایران گفت در پی تداوم همه‌گیری کرونا، به منظور تبادل اطلاعات علمی کنگره رادیولوژی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری سی و ششمین کنگره رادیولوژی ایران

به گزارش دبیرخانه انجمن رادیولوژی ایران، مسعود پزشکی‌راد، دبیر سی و ششمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران درباره برگزاری این کنگره در سال جاری اظهار کرد: با وجود همه‌گیری بیماری کرونا در جهان از جمله کشور ایران و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی به منظور کنترل بیماری برگزاری این کنگره امسال بدون تاخیر در تاریخ 13 الی 16 آبان 1399 و بصورت مجازی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه تصویربرداری مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

به گفته وی، رئیس افتخاری کنگره مذکور حسن هاشمی، استاد رادیولوژی دانشگاه تهران است و امیررضا رادمرد نیز دبیر علمی سی و ششمین کنگره انجمن رادیولوژی ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: این کنگره در چندین محور اصلی تصویربرداری عروق، قفسه سینه، سیستم عضلانی - اسکلتی، زنان و مامایی در رادیولوژی برگزار می‌شود. امسال به دلیل مساله کرونا یک بخش اصلی از مباحث در مورد تصویربرداری و کرونا خواهد بود و اساتید و سخنرانان صاحب نام داخلی و خارجی مطالب را به دو صورت آنلاین در قالب وبینارهای روزانه و نیز بصورت آفلاین ارائه خواهند داد و پس از ثبت نام در سامانه کنگره در دسترس شرکت کنندگان خواهد بود. همچنین تلاش بر این است که با پیش بینی های انجام شده نمایشگاه های جانبی کنگره نیز به صورت مجازی برگزار واین امکان برای شرکت ها ایجاد شود تا محصولات و دستاوردهای خود را بصورت مجازی ارایه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار