تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دبیرستان شاهد امام مهدی(عج) منطقه17

تهران (پانا)- مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان با حضور مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه17، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رضابخش فخیمی،کارشناس مسئول حراست، عطاردی کارشناس امور شاهد و ایثارگران و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی، در دبیرستان شاهد امام مهدی( عج) برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دبیرستان شاهد امام مهدی(عج) منطقه17

مهدی نیکبخت، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کشور عزیزمان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات مدیر محترم و همکاران تلاشگر دبیرستان امام مهدی قدردانی کرد وگفت: جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن با همت والای خود به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کردند که کشور ایران در هیچ زمینه‌ای نفوذ پذیر نیست.

وی افزود: امروز ایران مقتدرترین کشور منطقه است و این اقتدار ناشی از تکنولوژی نظامی و ادوات پیشرفته نبوده؛ بلکه ثمره خون شهیدان و خودباوری آنها در آن شرایط حساس است که توانستند با ایمان و خودباوری بالای خود در مقابل تجهیزات نظامی همه دنیا از مرزها و باورهای دینی کشور دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: حال ما باید در آموزش و پرورش تلاش کنیم تا شکاف بین نسل ها ایجاد نشود و همان باورهای مقدس شهیدان را در بین جوان ها نهادینه‌ کنیم، که تنها راه موفقیت توجه به این مسئله مهم است و کلید آن در آموزش و پرورش به دست معلمان است. همچنان که مقام معظم رهبری مدظله العالی در سخنان اخیر خود از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور نام بردند ضروریست آموزش و پرورش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تمام توان و تلاش خود را بکار بگیرد.

ایشان در پایان از خانواده‌های شاهد حاضر در مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار