نیکبخت: بالاترین انفاق از آن مادران شهداست

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه17، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رضابخش فخیمی،کارشناس مسئول حراست، عطاردی کارشناس امور شاهد و ایثارگران و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی، حمید قره گوزلو مدیر دبیرستان شاهد وارثان حسین(ع) در منزل خانواده شهیدمحمود دوران حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: بالاترین انفاق از آن مادران شهداست

مهدی نیکبخت در این دیدار ضمن ادای احترام به مادر شهید دورانی و خانواده‌های معظم شهدا گفت: حضور در کنار خانواده شهدا امروز یکی از ضروریات اخلاقی و دینی است؛ همچنان که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند:" امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست".

وی در ادامه گفت: هر زمان که در جمع خانواده شهدا حاضر می‌شویم حال خوبی داریم و در واقع این ارتباط گیری جزو نیازهای اساسی ما شده است که با این اقدام می توانیم توان مضاعفی برای خدمتگزاری داشته باشیم.

نیکبخت در ادامه با اشاره به برنامه شور عاطفه ها که اول مهر ماه در منطقه برگزار شد، گفت: واقعیت آن است جامعه در همه حال به انفاق و نوع دوستی نیازمند است و در حال حاضر مردم شریف ایران در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا با کمک‌های مومنانه به یاری همنوعان خود شتافتند. اما در زمینه انفاق هم باید به این نکته توجه کرد که بالاترین انفاق از آن مادران شهداست و مادران شهدا در اوج سخاوت از عزیزتر از جان خود فرزندان برومند شان گذشتن و انفاق کردند که فقط نمونه این انفاق را در واقعه عاشورا می توان یافت و این اقدام ارزشمند مادران و خانواده شهدا از برکت عاشوراست و در ادامه رسالت حضرت زینب سلام الله است.

در این دیدار مادر شهید محمود دورانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان از رشادت ها و ویژگی های اخلاقی و نحوه شهادت ایشان مطالبی را بیان کردند و گفتند که شهید دوران، بلافاصله بعد از انقلاب فعالیت خود را با گروههای جهادی شروع کرد و به کمک مناطق محروم شتافت و در ادامه با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مقام والای شهادت دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار