بازدید نماینده معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از منطقه ۱۷

تهران (پانا) -رحیمی، نماینده معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۷ و اقدامات صورت گرفته پیرامون محورهای شش گانه بازدید کرد و فعالیتهای انجام شده را مورد ارزیابی قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از منطقه ۱۷

در این جلسه مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور مهمانان، فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش منطقه را در محورهای شش گانه اعلام شده توسط وزارت متبوع را تشریح کرد و از ابتکارات منطقه به تعداد بالغ بر ۱۰ طرح ابتکاری سخن گفت که بارزترین آنها برقراری تعاملات فراسازمانی و درون سازمانی با مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها بود.
نیکبخت گفت: مهمترین عاملیکه سبب پیشرفت و عملکرد کیفی و خدمت رسانی خوب برای مجموعه مخاطبین در آموزش و پرورش می شود همفکری، همکاری و همدلی مجموعه عوامل موثر در آموزش و پرورش منطقه ۱۷، است.
در ادامه جلسه، رحیمی، نماینده معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به عملکرد خوب منطقه ۱۷ در ارائه آمار به صورت کمی و توصیفی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ارائه راهکارها و بررسی چالش ها و همچنین اقدامات خلاقانه منطقه در زمینه ارتباطات فرا سازمانی و جذب کمکهای مردمی تشکر کرد.
در این بازدید اعضای شورای معاونین منطقه حاضر در جلسه، به بیان توضیحات لازم پیرامون حوزه مسئولیتی خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار