مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش:

تامین نیازهای بهداشتی اقشار آسیب‌پذیر با حداکثر تخفیف بررسی و انجام شود

زنجان (پانا) - پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضا شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین نیازهای بهداشتی اقشار آسیب‌پذیر با حداکثر تخفیف بررسی و انجام شود

ابراهیم رفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان ضمن ارائه گزارش از اجرا و پیگیری مصوبات قبلی، به تبیین برنامه‌های آموزشی مدارس در سال جاری و برنامه های بهداشت و سلامت مدارس پرداخت.

رفیعی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اصول بهداشتی، اظهار کرد: علاوه‌بر آموزش‌ها و نکاتی که از طریق صداو سیما به اطلاع دانش‌آموزان می‌رسد، همواره نکات بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا در مدارس به دانش‌اموزان و والدین آموزش و یادآوری می‌شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و تامین نیازهای بهداشتی اقشار آسیب‌پذیر مقرر شده با همکاری کمیته امداد اقلام بهداشتی این دانش‌آموزان و چگونگی تامین این اقلام با حداکثر تخفیف بررسی و به زودی اقدام شود.

این مسئول با اشاره به وضعیت تشکیل کلاس درس دانش‌آموزان استثنایی، ادامه داد: در استان میانگین تعداد دانش‌آموزان استثنایی در کلاس درس نهایتا 6 نفر است که حتی در برخی موارد 2 دانش‌آموز در کلاس حضور دارند و پروتکل‌ها به صورت سخت‌گیرانه رعایت می‌شود و از آنجایی که برخی دانش اموزان نیاز به کمک جانبی دارند، والدین نیز در کنار آن‌ها بوده و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلاس درس و مدرسه نظارت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سرویس دانش‌آموزان استثنایی، تصریح کرد: 50 درصد هزینه سرویس توسط آموزش و پرورش و 50 درصد دیگر توسط والدین پرداخت می شود که امیدواریم با همکاری خیران و شهرداری، بخشی از هزینه خانوار در این رابطه کاهش یابد.

وی در پایان از عزم اعضای شورای آموزش و پرورش استان در حل مسائل و چالش های تعلیم و تربیت تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار