تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا

تهران (پانا) - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین اقلام بهداشتی کارکنان ناجا و خانواده هایشان، جامعه بازنشستگان نیروی انتظامی؛ سربازان وظیفه و ... خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا

به گزارش سایت پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک معاونت آماد و پشتیبانی ناجا اظهارکرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، سبز پوشان نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت برای خدمات دهی به مردم در خط مقدم ظاهر شده اند و تاکنون این ایفای نقش ایثارگرانه تداوم داشته است.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی خدمت به مردم را توفیق می دانیم و از اینکه " خادم صدیق " آنان باشیم بر خود می بالیم، گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود به ویژه در شناسایی و برخورد با محتکران نیازهای اساسی و بهداشتی مردم، ضدغفونی و پاکسازی مراکز انتظامی و معابر شهری و ... را دنبال کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: از آنجایی که نیروی انسانی را بالاترین سرمایه می دانیم معتقدیم پیش از هر اقدامی بایستی از سلامت کارکنان و خانواده هایشان صیانت کنیم و این مهم تاکید و دغذغه جدی سردار حسین اشتری - فرمانده ناجا - است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی تمهیدات لازم را در راستای صیانت همه جانبه از سلامت کارکنان پیش بینی کرده ایم،از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مالی برای تامین و تولید اقلام بهداشت فردی اعم از ماسک، مواد ضدعفونی و ... برای کارکنان و خانواده هایشان، جامعه بازنشستگان نیروی انتظامی، دانشجویان مراکز دانشگاهی و آموزشی ناجا ، سربازان وظیفه و ... خبر داد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به فعالیت کارگاه تولید ماسک معاونت آماد و پشتیبانی ناجا "قرارگاه بهداشتی امام رضا (ع)" یادآور شد: در راستای خودکفایی در تولید ماسک مورد نیاز جامعه هدف مورد اشاره به ویژه ماموران حاضر در میدان عمل، این کارگاه با محوریت تولید ماسک فعال شد و علاوه بر این در ۱۵ نقطه از کشور کارگاه تولید ماسک ایجاد و فعال کرده ایم تا اقلام بهداشتی مورد نیاز سبز پوشان نیروی انتظامی را تامین کنیم و در اختیارشان قرار دهیم.

سردار شرفی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون ماسک تولید و میان کارکنان ناجا وخانواده هایشان، بازنشستگان، سربازان وظیفه توزیع کرده ایم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: علاوه بر تلاش برای تامین و تولید روزانه نیازمندی های بهداشتی کارکنان، ذخیره سازی این اقلام برای روزهای آتی در دستور کار است.

وی در تشریح نیازمندی جامعه هدف ناجا در بهره مندی از اقلام بهداشتی اظهارکرد: به گروهی از نیروهای پلیس که ارتباط و تعاملی با مردم و مراجعه کننده به طور مستقیم ندارند، علاوه بر مواد ضدعفونی ، ماسک تعلق می گیرد. گروه دوم که در ارتباط مستقیم با مراجعه کننده هستند اقلامی چون ماسک، مواد ضدعفونی و شیلد تخصیص می یابد. گروه سوم در جریان ماموریت هایی هستند که ممکن است در ارتباط با مبتلایان، دچار بیماری و آسیب شوند که علاوه بر اقلام مورد اشاره "گان " و " کاورهای مخصوص حفاظتی " در اختیارشان قرار می گیرد.

شرفی با اشاره به فعالیت ۹ بیمارستان مجهز و ۳۴ کلینیک درمانی ناجا در سراسر کشور برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی اظهارکرد: علاوه بر این سه گروه، تلاش داریم از سلامت کادر درمانی نیز به صورت همه جانبه صیانت کنیم بنابراین تخصیص تجهیزات و اقلام بهداشتی به کادر پزشکی و درمانی ناجا نیز از برنامه های اولویت دار است.

وی افزود: تاکنون۱۵۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان های ناجا خدمات پزشکی دریافت کرده اند و این خدمات دهی صرفا ویژه کارکنان و خانواده هایشان نیست و ظرفیت های پزشکی و درمانی ناجا شامل همه مردم می شود.

گفتنی است شرفی پس از بازدید از کارگاه تولید ماسک معاونت آماد و پشتیبانی ناجا ، از انبارهای " ذخیره سازی " اقلام بهداشتی و پزشکی این معاونت نیز بازدید کرد.

در این بازدید سردار " رحمت اله محمدی " گزارشی از عملکرد و اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی در جهت مقابله با ویروس کرونا و خدمات دهی به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و مردم ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار