پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

نیشابور (پانا) رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان به ویژه همرزمان خویشو مردم انقلابی و شهید پرور نیشابور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور متن پیام محسن عظیمی نژاد بدین شرح است:
سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه دلاور مردان و شیرزنانی است که فداکارانه برای برپا نگه‌داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند و جان خود را ارزانی میهن اسلامی داشتند.
دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
امروز نیز بار دیگر شاهد از جان گذشتگی ها و فداکاری های این مردان و زنان غیور میهن عزیزمان هستیم، مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با بیماری کرونا نشان دادند که نه‌تنها در گذشته در جبهه‌های پاسداری از حریم سلامت و‌روزهای جنگ تحمیلی حضوری فعال داشته‌اند بلکه امروز نیز با انسجام و انگیزه الهی و حس نوعدوستی و میهن پرستی علی رغم همه سختی ها و فشارهای مبارزه با این بیماری منحوس و در زمان تحریم های ناجوانمردانه دشمن همچون سال های جنگ تحمیلی برای همنوعان و هم میهنان خود از جان مایه می گذارند و راه ایستادگی و مقاومت را در برابر این آزمون بزرگ الهی در پیش گرفته اند.
هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود و شهدای مدافع سلامت در جبهه های حق علیه باطل و در خط مقدم نبرد با بیماری کروناضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت تجلیل و تکریم نمایند.
اینجانب به عنوان رزمنده دوران دفاع مقدس که سعادت حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشتم و امروز در لباس خدمت به همنوعان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر مدافع سلامت و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون و سلامتی آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور نیشابور و مدافعان سلامت که در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار