انجام بیش از دو هزار و چهارصد مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور

نیشابور (پانا)- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت¬های پزشکی نیشابور از انجام دو هزار و 424 مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور در شهریور ماه 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از دو هزار و چهارصد مورد خدمت رسانی توسط اورژانس 115 نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور مصطفی افشارنیک گفت: تعداد ماموریت های اورژانس در شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: در مجموع تصادفات با 750 مورد، قلبی با 185 مورد، کاهش سطح هوشیاری 156 مورد، سقوط با 106 مورد و تنفسی با 92 مورد بیشترین تعداد ماموریت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در این ماه بوده است.
افشارنیک ادامه داد: تعداد هزار و 417 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند که 947 مورد به مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی 22 بهمن، 407 مورد به مرکزآموزشی پژوهشی و درمانی حکیم و 63 مورد به سایر مراکز درمانی منتقل شده اند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از 9 سورتی پروازی بالگرد اورژانس 115 و انتقال 13 مصدوم و بیمار در شهریور ماه خبر داد.
وی یاد آور شد که در تماس با اورژانس 115 با حفظ خونسردی به سوالات کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پاسخ داده و به راهنمایی های آنها توجه کنید زیرا در اکثر مواقع با انجام اقدامات ساده درمانی می توانید جان بیمار و مصدوم خود را نجات دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار