مدیر آموزش و پرورش میانه در جلسه توجیهی طرح (کوچ)

طرح کوچ در راستای ترویج سبک زندگی فعال و سالم است

میانه (پانا) - جلسه توجیهی پروژه کنترل وزن و چاقی(کوچ) با حضور احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه، حکیمی رئیس اداره سلامت اداره کل ، معاونین پرورشی و کارشناسان بهداشت مناطق جوار میانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح کوچ در راستای ترویج سبک زندگی فعال و سالم است

احمدی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طرح کوچ را برگزفته از سند تحول بنیادین دانست و گفت: پروژه کنترل وزن و چاقی در راستای ترویج سبک زندگی فعال و سالم و با شعار دانش آموز سالم، مدرسه پویا و جامعه سالم در مدارس منطقه اجرا خواهد شد.

وی طرح های سفیران سلامت، قرص آهن یاری را جزئی از این طرح در راستای سلامت دانش آموزان دانست و افزود: پیشبرد طرح کوچ نیازمند همکاری تمامی سازمانها و ارگان های دخیل در این زمینه است و همه تمهیدات لازم برای اجرای این طرح بزرگ در منطقه اندیشیده شده است و همزمان با هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.

حکیمی رئیس اداره سلامت استان طرح کوچ را به عنوان یک طرح ملی عنوان کرد و گفت: طرح کوچ یک طرح تحولی در سلامت دانش آموزان و در راستای زنگ خطر سازمان بهداشت جهانی است. امروز مرز اضافه وزن و چاقی ناچیز بوده و پیش زمینه بسیاری از بیماری است.

وی شبکه سازی و جواربندی برای اجرای این پروزه ملی را از اقدامات استان عنوان کرد و گفت: 28 مهرماه با حضور مسئولین طرح کوچ افتتاح خواهد شد و بعد از سه فاز در هفته سلامت و فروردین 1400 پایان خواهد یافت که نیازمند استفاده از ظرفیت های درون و برون مدرسه ای در این زمینه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار