معاون پرورشی استان گفت؛

مدیران مدارس بر وضعیت پوشش تحصیلی دانش آموزان رصد کامل داشته باشند

میانه (پانا) - جلسه کارگروه های پروژه مهر 99 منطقه میانه با حضور علمی معاون پرورشی اداره کل استان، فرازمند سرپرست مدیریت آموزش و پرورش میانه و مسئولین کارگروه ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس بر وضعیت پوشش تحصیلی دانش آموزان رصد کامل داشته باشند

علمی با تسلیت ایام دهه محرم و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز کارمند را ارج نهادن و تجلیل از انسانهایی شایسته که رضایت الهی و گره گشایی از کار مردم را در کار خود در نظر دارند عنوان کرد و افزود یکی از کلیدی ترین کارهای آموزش و پرورش پروژه مهر است.

وی نظارت مستمر را لازمه پیشبرد مطلوب پروژه مهر دانست و گفت مهمترین اولویت مدارس در پروژه مهر امسال شاداب سازی، آماده سازی و ایجاد انگیزه و نشاط برای دانش آموزان و اولیا با شرایط حاضر شیوع ویروس کرونا است.

معاون پرورشی استان به دوران شروع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت معلمان در ایام تعطیلات اضطراری مدارس نگذاشتند فرایند یاد دهی و یادگیری تعطیل شود و آموزش را با خلاقیت و به طرق مختلف دنبال کردند و امروز نیز باید با فراهم کردن بستر آموزش متناسب با هر سه وضعیت روبروی مناطق نگذاریم هیچ دانش آموزی بدون پوشش تحصیلی بماند

طاهر علمی از آمادگی منطقه میانه برای آغاز سالتحصیلی خبر داد و گفت مدیران مدارس با ایجاد بانک اطلاعاتی و ارتباط با اولیا از پوشش صد در صدی تمام دانش آموزان اطمینان حاصل کنند و اطلسی از وضعیت دانش آموز برای آغاز سالتحصیلی و تداوم آموزش داشته باشند.

وی شبکه آموزش دانش آموزی شاد را بهترین پتانسیل برای آموزش مجازی دانست و از تکمیل امکانات نرم افزاری این شبکه آموزشی برای سالتحصیلی پیشرو خبر داد و گفت در صورت آموزش حضوری مدارس باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن فضای ایمن و سالم ، حس اعتماد و اطمینان خاطر به اولیا در زمینه حفظ سلامت دانش آموزان در محیط آموزشی را ارتقا دهند.

علمی فعالیت بیشتر مدارس و منطقه در فضای مجازی و اطلاع رسانی های موفقیت های فرهنگیان و دانش آموزان را لازمه ایجاد اعتماد اولیا به آموزش و پرورش و آشنایی بیش از پیش مردم با فعالیت های مدارس دانست .

فرازمند ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از آمادگی تمامی مدارس برای بازگشایی و آغاز سالتحصیلی با شرایط اعلامی ستاد مقابله با کرونا خبر داد و افزود برای هر وضعیتی برنامه خاص خود را آماده و تدوین کرده ایم و با تلاش مدیران ، عوامل مدارس و فرهنگیان تلاشگر شاهد آغاز سالتحصیلی با شکوه خواهیم بود.

وی از تکمیل فرایند ساماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ ها خبر داد و گفت با برنامه ریزی لازم در حال گردآوری اطلاعات وضعیت دسترسی دانش آموزان به فرایند یاددهی و یادگیری از طرق مختلف هستیم و گروه های آموزشی در منطقه از روز های گذشته در حال آماده سازی بسته های آموزشی برای دانش آموزانی هستند که امکان دسترسی به آموزش مجازی را ندارند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش میانه از برگزاری کارگاه ها و دوره های مختلف جهت توانمندسازی معلمان برای تداوم آموزش در بستر شاد خبر داد و افزود کارگروه پشتیبانی آموزش مجازی و شبکه آموزش دانش آموزی شاد در منطقه فعال شده است و با بروز رسانی کلاسهای درس و اتصال به سامانه سناد هر لحظه امکان آغاز سالتحصیلی در وضعیت قرمز و غیرحضوری را خوهیم داشت.

وی همچنین از پایان یافتن فرایند ثبت نام و هدایت تحصیلی تا چند روز آینده خبر داد و گفت در راستای تکریم اولیا کارشناسان راهنمایی لازم در فرایند ثبت نام را به اولیا ارائه کرده اند و مدارس نیز پذیرای اولیا طبق دستورالمعل ثبت نام بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار