خطیب جمعه اردستان مطرح کرد:

شایعه تغییر مدیران در فضای مجازی می‌تواند باعث لغزش آنان شود

اردستان(پانا)- امام جمعه اردستان با بیان اینکه گاهی مواقع تغییر مسئول می‌تواند فرصت باشد،گفت مسئولان اجازه ندهند حاشیه گریبان گیر ادارات شهرستان شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شایعه تغییر مدیران در فضای مجازی می‌تواند باعث لغزش آنان شود

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال مصادف با چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است ،صدام جنگ علیه مردم ایران را شروع کرد و صدها میلیارد دلار به ایران زیان مالی وارد کرد و هزاران نفر را مجروح کرد و کشت و خانواده ها را داغدار کرد.

وی افزود: در چهل سال پیش کشورهای زیادی با صدام همکاری کردند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مردم ایران را شکست دهند و حکومت را نابود کنند، ولی نتوانستند.

دهشیری با اشاره به انجام رزمایش ذوالفقار ۹۹ در کشور، تصریح کرد: در این رزمایش گوشه ای از اقتدار کشور نشان داده و آخرین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در فضای مجازی هر روز شایعه تغییر فلان مسئول و مدیر به گوش می رسد که باعث لغزش مدیران است.

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان شهرستان جلوی اینگونه خبرها را بگیرند. اگر قرار است مسئولی تغییر کند اشکالی ندارد ولی اینکه عده ای هر روز شایعه پراکنی کنند باعث زلزله در آن دستگاه می شود.

دهشیری ادامه داد: گاهی مواقع تغییر مسئول می تواند برای منطقه فرصت باشد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: برای انتخاب یک مدیر، مسئولان ارشد انصاف گرا باشند و اجازه ندهند حاشیه گریبان گیر ادارات شهرستان شود.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار