مدیر آموزش و پرورش اردستان در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد:

مدارس اردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده ارائه خدمات حضوری است

وضیعت مدارس از نظر رعایت پروتکل ها قابل قبول است

اردستان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش اردستان عنوان کرد مدارس باز است و ما با انجام کامل پروتکل ها آماده ارائه خدمات آموزش حضوری هستیم.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس اردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده ارائه خدمات حضوری است

علی اصغر مومنیان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مدارس باز است و ما با انجام کامل پروتکل ها که تاکنون هم رعایت آن توسط بازرسان استانداری اصفهان، اداره کل استان، کارشناسان آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و خود اولیا تایید شده آماده ارائه خدمات آموزش حضوری هستیم.

وی با بیان اینکه اگر دانش آموزی در مدرسه حاضر نشد آموزش او را پیگیر هستیم، افزود: پیگیری وضعیت آموزشی همه دانش آموزان وظیفه ما است و همکاران عزیز من برای دانش آموزان غایب نیز به صورت مجازی برنامه آموزشی خواهند داشت.

مومنیان تصریح کرد: آموزش الزامی است، اما روش حضوری آن الزامی نیست و بنده به همه اولیای عزیز این اطمینان را می دهم که در هر صورت چه حضوری و چه مجازی معلمان ایثارگر و بزرگ منش اردستان تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح آموزشی و پرورشی دانش آموزان به کار خواهند بست و جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان در رابطه با اقدامات انجام شده در امور بهداشتی تاکید کرد: از همه والدین دعوت می کنم از مدارس بازدید کنند و هر جا کوچکترین اشکالی وجود دارد به بنده اعلام کنند تا سریعا نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی اعلام کرد: وضعیت مدارس از نظر رعایت پروتکل ها قابل قبول است و تا امروز مشکلی گزارش نشده است.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار