فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در جمع خبرنگاران؛

اجرای ۳۰۰برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردستان

اردستان(پانا)-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت‌ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰۰برنامه با ۳۰ عنوان با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و ولایتمداری در اردستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۳۰۰برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردستان

سرهنگ مهدی ابراهیمی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج اردستان با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی اقدام به برگزاری بیش از 200 برنامه با 30 عنوان می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان با فضاسازی و نصب بنر در شهر و آذین بندی سردرب حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و ارسال پیامک به مناسبت هفته دفاع آغاز و همچنین با ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس که همراه با تهیه سنگر نمادین جلوی در حوزه‌ها و پایگاه‌ها خواهد بود، همراه با برگزاری مراسم تجلیل از شهداء به صورت هر پایگاه و محله یک ضیافت عاشقی و روایتگری رزمندگان و شب خاطره انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه اردستان گفت: مسابقات فرهنگی با موضوعات دفاع مقدس و گام دوم انقلاب و ویژه محرم و صفر و تهیه وصیت نامه شهدای محله‌ها نیز انجام خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و مسابقه عکاسی از محرم و دفاع مقدس و شرکت در مراسم زنگ مهر و مقاومت مدارس و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و استفاده از راویان جنگ در مدارس و بازگویی خاطرات و شناسایی دانش‌آموزان محروم و کمک از بسیج سازندگی جهت رفع مشکلات آن‌ها انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تاکید کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در خصوص تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی و بسته‌های کمک آموزشی دانش‌آموزان محروم اقدام خواهند کرد.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار