صیدلو: اهمیت توجه به اثر فرهنگی طرح آجر به آجر

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر عنوان کرد در کنار ساخت مدارس به کمک خیرین مدرسه ساز نباید از اثر فوق العاده فرهنگی طرح آجر به آجر به راحتی گذشت.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: اهمیت توجه به  اثر  فرهنگی طرح آجر به آجر

محمد صیدلو در بیست و ششمین نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران که در سالن آیت‌الله هاشمی اداره کل برگزار شد، با ابراز خرسندی از دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز و قدردانی از همراهی همیشگی این بازوان قدرتمند نظام آموزش و پرورش گفت: حضور شما خیرین محترم در کنار ما همچون دست توانمندی است که می توان به یاری آن در جهت رفع مشکلات بهره برد.

او با اشاره به طرح آجر به آجر، این طرح را از دیگر زمینه‌های فعالیت و مشارکت عموم مردم دانست و گفت: فرهنگ مشارکت و کمک برای ساخت مدرسه باید در عموم جامعه نهادینه شود.
صیدلو در ادامه با اشاره به اینکه دستی که برای مشارکت ساخت مدرسه هزینه می‌کند به راحتی به سمت بزه‌کاری نمی‌رود، افزود: قطعاً اگر ۱۵ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون همکار فرهنگی ما هرکدام احساس کنند که به اندازه یک آجر می‌توانند در این طرح ارزشمند مشارکت داشته باشند نباید از اثر فرهنگی و معنوی آن غافل بود کما اینکه اثر مادی این عمل هم بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار