مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان :

مشارکت در ساخت دو مدرسه صورت گرفت

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران از مشارکت در ساخت دو مدرسه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در ساخت دو مدرسه صورت گرفت

مجید پیروزان از مشارکت یک بانوی تهرانی با تعهد ٣.٥ میلیارد تومانی در ساخت ٢ مدرسه درشهرستانهای استان تهران خبرداد و اظهار کرد: خیر مدرسه ساز تهرانی که دختر ٢٠ ساله، پسر ٣٠ ساله و همسر خود را از دست داده است، برای زنده نگه داشتن نام و یاد آنها، در ساخت مدرسه در شهرستان‌های استان تهران مشارکت خواهد داشت.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان‌تهران در ادامه افزود: یکی از مدرسه‌ها در شهرک قائمیه‌ی اسلامشهر استان تهران با زیربنای ١٣٢٠ مترمربع می‌باشد و مجموع هزینه‌های احداث مدرسه حدود ۶ میلیارد تومان است که میزان مشارکت خیر ۱.۵ میلیاردتومان است.

او ضمن قدردانی از خیر گرانقدر"فاطمه اردستانی" بیان کرد:نام این مدرسه۱۲کلاسه‌نیز به نام حمید و امیر تبرا، همسر و پسر ایشان نامگذاری خواهد شد.

پیروزان در ادامه در تشریح مدرسه دوم گفت: این مدرسه درچهاردانگه با زیربنای ۲هزار مترمربع می باشد که ٢ میلیارد تومان از مجموع هزینه ها را خیرگرامی تقبل کرده است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان‌تهران تصریح کرد: مدرسه با نام طناز تبرا (دختر مرحومه خیر) و فاطمه اردستانی (خیر) نامگذاری خواهد شد.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار