استاندار گیلان در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهوری خواستار شد؛

اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان آسیب دیده از کرونا

رشت ( پانا) - استاندار گیلان در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهوری خواستار اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان فاقد بیمه و نیز افزودن برخی مشاغل بومی آسیب دیده از کرونا که جزو رسته های اعلامی نیستند، بمنظور دریافت تسهیلات حمایتی، شد. 

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان آسیب دیده از کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (سه شنبه) در دیدار با دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری خواستار تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه شد و افزود: اختصاص تنفس سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات متقاضیان فاقد بیمه و آسیب دیده از کرونا فاقد و افزودن برخی از مشاغل بومی آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات حمایتی که جزء 14 رسته اعلامی نیستند، مورد انتظار است.

وی همچنین تمدید زمان ارائه درخواست استفاده از مزایای مصوب بانک مرکزی به منظور امهال تسهیلات معوق واحدهای تولیدی با پرداخت هفت و نیم درصد از میزان بدهی را خواستار شد.

نماینده عالی دولت در استان به نقش کلیدی گیلان در ایجاد میز دبیرخانه اتحادیه اقتصادی اوراسیا اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های تفاهم نامه اقتصادی اوراسیا در جهت توسعه صادرات و واردات از مبادی گیلان می تواند بسترساز گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه شمالی باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار