اولیای دانش آموزان دارای علامت کرونا با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند

رشت ( پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اعلام کرد اولیای دانش‌آموزان دارای علامت کرونا با سامانه 4030 تماس بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اولیای دانش آموزان دارای علامت کرونا با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده از اولیای دانش آموزان خواست در صورت مشاهده علایم ابتلا به کرونا در فرزندانشان، با سامانه 4030 تماس بگیرند.

آبتین حیدرزاده با بیان اینکه پس از شرح حال وضعیت دانش آموزان از آنان تست تشخیص کرونا گرفته می شود، افزود: خانواده‌ها در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای دانش آموزان، از فرستادن فرزندانشان به مدرسه خودداری کنند تا ضمن پیشگیری از مبتلا شدن دیگر دانش آموزان، اقدامات قرنطینه ای و درمان هم بر روی دانش آموزان مبتلا به کووید 19 انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 369 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری هستند، گفت: شهرستان آستارا، رودسر، لاهیجان و لنگرود با بیشترین شمار مبتلایان به کرونا جزو شهرستان های قرمز گیلان هستند و بقیه شهرستان ها هم وضعیت زرد دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه در 24ساعت گذشته 70 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان ها پذیرش شده اند، گفت: شستشوی مداوم دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک 3 اصل مهم و کارسازترین نسخه برای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار