بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از روند اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری استان

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از روند اهدای جوایز برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان در کانون فرهنگی و هنری ۱۵ خرداد مشهد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی  از روند اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری استان

علیرضا مالک اشرفی در حاشیه این بازدید گفت: مسابقات فرهنگی و هنری تجلی حضور دانش آموزان است و عرصه ای است که دانش آموزان آنچه از مهارت و هنر درونشان است را به منصه ظهور می رسانند.
وی با اشاره به تعداد ۹۵ رشته در ۵ گروه مختلف در مسابقات فرهنگی و هنری گفت: این مسابقات زمینه ای ایجاد کرده تا هر دانش آموز در هر حوزه ای که تخصص و مهارتی دارد، می تواند وارد رقابت شود.
وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار نفر رشته در سطح مدارس استان در این مسابقات شرکت کرده اند گفت: با زحماتی که همکاران در این دوره از مسابقات کشیدند و همت دانش آموزان، خراسان رضوی ده درصد نسبت به پارسال مقام های بیشتری کسب کرد، ما در مرحله کشوری 230 برگزیده داشتیم که از این تعداد113 نفر در رشته های انفرادی حائز مقام شده اند.
مالک اشرفی گفت: برای ما مهمتر این است که دانش آموز خودش را نشان دهد و با دانش آموزان دیگر هم افزایی داشته باشند، همچنین دانش آموزان دیگر هم تشویق شوند و به سمت کسب هنر و مهارت حرکت کنند. نگاهمان فراتر از مسابقات است، مسابقات کمک می کند که دانش آموزان به سمت هنر و مهارت بروند و دانش آموزان بیشتری جذب فعالیت های هنری شوند.
وی اظهار کرد: به منظور تشویق دانش آموزان جوایزی تهیه شده و برای منتخبین استانی و راه یافتگان به مراحل کشوری ارسال می شود، معاونت پرورشی امسال حدود دو میلیارد تومان جوایز در حوزه های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری، مشاوره و ... توزیع کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار