برنامه های پرورشی متناظر با شیوه برگزاری کلاس ها در مدارس اجرا خواهد شد

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برنامه های پرورشی متناظر با شیوه برگزاری کلاس ها در مدارس اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های پرورشی متناظر  با شیوه برگزاری کلاس ها در مدارس اجرا خواهد شد

علیرضا مالک اشرفی در شورای اداری حوزه پرورشی و فرهنگی که به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اردوگاه جواد الائمه (ع)برگزار شد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، استفاده از فضای مجازی را از اولویت های مهم این حوزه در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ دانست و گفت: هر تولید محتوایی که در این حوزه انجام می شود باید متناسب با تقویم اجرایی سالانه باشد تا دانش آموزان بهره بیشتری ببرند و برگزاری کلاسهای درس چه در فضای مجازی و چه حضوری برگزار شود تولید محتواها، انجام و در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیشترین تولید محتوا و همکاری با شبکه شاد از سوی ادارات این معاونت صورت گرفته، تاکید کرد: بایستی در سال تحصیلی جدید تولید محتواها برای فضای مجازی با مشارکت فکری همکاران و دانش آموزان انجام شود و نباید هیچ دانش آموزی از استفاده‌ آن بی بهره بماند.
وی همچنین به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: استان خراسان رضوی پهن پیکر ترین استان در آموزش و پرورش کشور است، لذا صدور و نظارت بر ابلاغها باید دقیق و منظم باشد.
مالک اشرفی از ارسال هدایا و کمکهای نقدی و غیر نقدی به ادارات نواحی و مناطق خبر داد و گفت: عمده این هدایا و کمکها مربوط به بحث کاهش آسیبهای اجتماعی و نیز هدایای حدود ۳۰۰۰نفردانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن،فرهنگی هنری وجشنواره نوجوان سالم بوده که در سال تحصیلی گذشته حائز مقام و رتبه شدند.
وی افزود: ادارات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی سال پرباری را پشت سر گذاشتند علیرغم شرایط ایجاد شده حاصل از ویروس کرونا توانستند در بسیاری از مسابقات و جشنواره ها رتبه های برتر کشور را کسب کنند.

در ادامه روسای ادارات داخلی حوزه پرورشی و فرهنگی به تشریح عملکرد و ترسیم اهداف ادارات خود برای سال تحصیلی جدید پرداختند.

این مراسم که با حضور مشاور و رئیس دفتر مدیرکل، ذیحساب اداره کل، معاون اداره مالی و تعدادی دیگر از مدعوین برگزار شد با قرائت دعای توسل و ذکر مصائب اهل بیت به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار