کتاب "باورش سخت بود" اثردانش آموز دارابی رونمایی شد

داراب (پانا) - در مراسمی از کتاب "باورش سخت بود" اثر دانش‌آموز نازنین روستا از بخش فسارود روستای کوهجرد شهرستان داراب با حضور مسوولان آموزش و پرورش داراب و مسولان روستای کوهجرد و جمعی از اهالی فرهنگ دوست این روستا رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب "باورش سخت بود" اثردانش آموز دارابی  رونمایی شد

علی محمد اطاعت مدیر آموزش وپرورش داراب در آیین رونمایی از این کتاب گفت: وظیفه آموزش وپرورش شناسایی و کشف استعداد و شکوفایی استعداد هایی است که درون دانش‌آموزان نهفته است، باید تلاش کنیم که با ایجاد باور و اعتماد به نفس به دانش‌آموزان مستعد سبب بالندگی آنان شویم.

نازنین روستا، دانش‌آموز کلاس دوازدهم تجربی و محصل مدرسه شهید باشی پور فسارود است، دارای مقام دوم کتابخوانی و علاقمند به ادبیات فارسی است.

کتاب "باورش سخت بود" با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، توسط انتشارات فرنام شیراز و با ویراستاری رسول امیری به چاپ رسیده است.

او این کتاب را بر اساس واقعه‌ای که خود آن را تجربه کرده و بعد از ۱۷ روز کمای پس از تصادف و معجزه‌ای که برایش رخ داده به رشته تحریر در آورده است.

او در بخشی از این کتاب نوشته است: "تو یک معجزه‌ای دختر! آخر چطور این بیماری از بین رفته؟ مگر می شود؟ باورش سخت بود. حرفهایش توی گوشم تکرار می شد: معجزه، معجزه"

نازنین روستا در گفتگو با پانا عنوان کرد: از ۴ سال پیش احساس کردم که می توانم افکارم را به نوشته تبدیل کنم و هدفم این است که با لطف و عنایت خداوند در بین نویسندگان جایگاهی پیدا کنم و از مسئولان می‌خواهم تا زمینه رشد و ترقی من و امثال مرا فراهم آورند.

او گفت: دلیل انتخاب نام این کتاب این بود که ما در زندگی گاه به مشکلات و بن بست‌هایی برخورد می‌کنیم که فکر و باور داریم که حل شدن آن ممکن نیست، اما اگر به معجزه و قدرت خدا ایمان و باور داشته باشیم پی به بزرگی حضرت حق می بریم و یقین پیدا می‌کنیم که هیچ چیز باورش سخت نیست.

او در پاسخ به اینکه نویسندگی را تا کی ادامه خواهد داد گفت: نویسندگی را به عنوان شغل انتخاب نکردم، چرا که هدف شغلی‌ام چشم پزشکی است، اما نویسندگی را با علاقه ادامه خواهم داد و برایم لذت بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار