افتخار آفرینی بسیج دانش آموزی واحد داراب در جشنواره کشوری مالک اشتر

داراب (پانا) -سرهنگ محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه داراب از افتخار آفرینی بسیج دانش‌آموزی داراب در جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی  بسیج دانش آموزی واحد داراب در جشنواره کشوری مالک اشتر

در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی هفته دفاع مقدس که به منظور برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن این هفته در سالن اداره آموزش وپرورش داراب برگزار شد سرهنگ هاشمیان از موفقیت و کسب مقام اول بسیج دانش‌‌آموزی برادران شهرستان داراب و واحد دانش‌آموزی مدرسه استعدادهای درخشان خواهران به عنوان واحد نمونه کشوری در جشنواره مالک اشتر خبر داد.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری " شما موظفید این انقلاب را حفظ کنید و آنرا آراسته ، خالص ، سالم و به همان شکل که از شهدا تحویل گرفته‌اید تحویل حضرت ولی عصر (عج )‌نمایید، گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که باید مراقب بود خدشه‌ای به آن وارد نشود .

وی با اشاره به برنامه قرار عاشقی و باتوجه به شرایط کرونایی این روزها پیشنهاد داد کلیپ‌هایی با سخنرانی و روایتگری رزمندگان فرهنگی و با موضوع هفته دفاع مقدس تهیه و در شبکه شاد به نمایش گذاشته شود و از گوهر جانبازان فرهنگی غافل نشده و با برگزاری محفل‌های انس و خاطره‌گویی و دعوت از آنان بهره کافی از این گنجینه‌های گران‌بها کسب کنید.

هاشمیان از تهیه و اختصاص ۴۰ هدیه فرهنگی به مناسبت چهلمین سال هفته دفاع مقدس به دانش‌‌آموزان موفق مسابقه دوست و همراه من شهید که با موضوع سرگذشت پژوهی شهدا خبر داد.

سرگرد رضا نوروزی فرمانده بسیج دانش‌آموزی برادران شهرستان داراب نیز ضمن تشریح روز شمار هفته دفاع مقدس ، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه پایلوت پسرانه شهید خائفی و سایر مدارس شهرستان را شروع برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت : راویان و ایثارگران خاطرات ارزشمندی در سینه دارند که حیف است در صندوقچه دلشان نگه داشته شود که می توانند با حضور در مدارس و خاطره گویی گوشه ای ازرشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را بازگو کنند.

نوورزی افزود: در حالی چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را شروع خواهیم کرد که روز ۳۱ شهریور با طرح همکلاسی مهربان و رزمایش کمک های مومنانه ۱۵۰ بسته لوازم التحریر توسط بنیاد برکت و ۱۰۰ بسته توسط گروه جهادی راه سرخ توزیع شده است .

نوروزی قرائت زیارت عاشورا ، غبارروبی گلزار شهدا ، شرکت در نماز جمعه ، فضاسازی مدارس و اداره ، مسابقه نقاشی ویژه مقطع ابتدایی با موضوع بیاد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی وشهدای مدافعان سلامت واهدای نقاشی های منتخب به مدافعان سلامت و پخش فیلم های سینمایی با موضوع دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

خبرنگار: حسین کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار