پیام مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به اعضای گروه های تشکیلاتی پیشتازان در سال تحصیلی جدید

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت آغاز فعالیت گروه های پیشتازان در مدارس استان در سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به اعضای گروه های تشکیلاتی پیشتازان در سال تحصیلی جدید

علی محمد یونسی، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت آغاز فعالیت گروه های پیشتازان در مدارس استان در سال تحصیلی جدید، تربیت اجتماعی را بالی محکم برای پرواز شاهین علم در آسمان فعالیت های مختلف جامعه دانست.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

پر می کشم دوباره برای شروع نو /برشاخسار علم وعمل چون کبوتران

حفظ سلامتی است، شعار شروع من /در سایه رعایت احوال دیگران

یک بار دیگر درهای باغ مهر را در اولین نفس های فصل پائیز باز می کنیم تا دیوارهای بنای منسجم تشکیلات سازمانی را با همفکری، همدلی و همکاری به رنگ مسئولیت، تعهد و تعلم آذین بندیم و همقدم و همسفر با آنانکه در عرصه بهداشت و سلامت جامعه تلاش می کنند گام برداریم.

اگر چه میهمان ناخوانده ای حضور منسجم در مدارس را کم رنگ کرده است، اما ما پیشتازان با تکیه بر آرمانها سازمانی و ترکیب منش های دوازده گانه در قالب گروه های متشکل در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی به فعالیت های اجتماعی می پردازیم تا مصداق عملی سند تحول بنیادین باشیم، بر این باوریم که تربیت اجتماعی بالی است محکم برای پرواز شاهین علم در آسمان فعالیت های مختلف جامعه.

قول و تعهد، منش ها، شعار و روش ها، شوق خدمت به دیگران را ایجاد و تقویت می کند. ما نیز برای رسیدن به جامعه آرمانی و در چهار چوب رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش ها و مهارت های تشکیلاتی را در قالب محتوا های آموزشی، کلیپ ها، پادکست ها و در مناطق سفید به صورت حضوری به اعضا ارائه داده و خبرنگاران فعال و پرشور پانا در سراسر استان این فعالیت ها و برنامه ها را پوشش خواهند داد تا قدمی موثر در همراهی پرورش و آموزش داشته باشیم. از شما که در تمامی برنامه ها با تمام توان همراهید صمیمانه سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار