دیدار مدیر آموزش و پرورش کلات با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی

کلات(پانا)-با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و جمعی از روسای این اداره کل، جلسه کارگروه املاک و کاداستر با محوریت املاک ادارات‌شهرستان کلات در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش کلات با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی

در ابتدای جلسه که با محوریت املاک آموزش و پرورش کلات برگزار شد، رمضان پروانه مدیر این دستگاه گفت: یکی از خواسته های ما در این مدیریت، تحصیل در خصوص املاکی است که در آموزش و پرورش بدون مدرک مالکیتی هستند.

وی افزود: اقدامات لازم در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ انجام شده است ولی با توجه به بسته بودن سامانه شمیم این‌امر محقق نشده است،که امیدواریم‌ با توجه به قول مساعد اداره ثبت و اسناد کلات به زودی این کار صورت میگیرد، علیرغم انجام کلیه اقدامات برای تک برگی کردن اسناد، تعداد ۱۰ سند هنوز باقی مانده است و ۱۳ پرونده دیگر نیز در اداره بنیاد مسکن وجود دارد که نیازمند همکاری و همراهی این دو دستگاه محترم همچون همیشه هستیم تا این موارد نیز رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش کلات بیان کرد: در راستای تسهیل در اخذ هزینه ها پیشنهاد می دهیم تا تفاهم نامه های لازم در این خصوص به صورت متمرکز فی مابین اداره بنیاد مسکن شهرستان،اداره ثبت و آموزش و پرورش منعقد شود.

در ادامه این جلسه تهیه سند برای مدارسی که دیوار کشی ندارند یکی دیگر از موارد طرح شده در این جلسه بود که با توجه به نبود اعتبارات لازم،هنوز اقدامی برای ساخت صورت نگرفته است.

رمضان پروانه در ادامه خواستار ارائه طریق در خصوص مدارسی که عرصه اوقافی دارند شد تا جهت اخذ سند تک برگی این املاک نیز اقدام شود.

در ادامه این جلسه موضوعات مرتبط با املاک و کاداستر سایر ادارت شهرستان، با حضور روسای این ادارات به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار