مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات استان خبرداد:

ثبت ۶۵ درصد درخواست‌های مددجویان کمیته امداد استان زنجان به‌صورت الکترونیکی

زنجان (پانا) - به‌منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا ،از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹هزار درخواست مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ثبت‌شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۶۵ درصد درخواست‌های مددجویان کمیته امداد استان زنجان به‌صورت الکترونیکی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رضا حسنلو مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به فراهم شدن بستر الکترونیکی ، ارائه ۳۶ خدمت وزیر خدمت این نهاد به مددجویان تحت حمایت گفت: هدف از ارائه خدمات الکترونیکی بر بستر اینترنت، ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است ودر راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا این امر ضرورت بیشتری نیز پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت به‌سوی امداد الکترونیک از سیاست‌های اصلی امداد در برنامه پنج‌ساله ششم بوده و خدمات الکترونیکی برخلاف روش‌های سنتی وابسته به مکان و زمان خاصی نبوده و موجب کاهش هزینه‌های خانواده‌ها و تسریع درروند رسیدگی به درخواست و در حفظ سلامتی ولی‌نعمتان اثرات قابل‌توجهی دارد .

حسنلو با ذکر این مطلب که مددجویان کمیته امداد استان زنجان، باید از مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد استان پرهیز کنند، ادامه داد: مددجویان تحت پوشش این نهاد می‌توانند از طریق سامانه درخواست اینترنتی، تقاضای خود را ثبت و از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹هزار درخواست به‌صورت الکترونیکی ثبت و رسیدگی شده است.

وی با بیان این‌که عمده خدمات کمیته امداد استان زنجان به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: نیازی به حضور مددجویان در کمیته امداد نیست و انجام درخواست‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری از رویکردهای اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره ) است و مددجویان با ورود به پایگاه اینترنتی E.emdad.ir و سامانه تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷می‌توانند درخواست‌های خود را غیرحضوری ثبت و کد ره‌گیری دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار