با حضور معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

جلسه مشترک ویدئو کنفرانس روسا، معاونین و کارشناسان آمار و فناوری مناطق

زنجان (پانا) - جلسه مشترک روسا، معاونین و کارشناسان آمار و فناوری مناطق به صورت ویدئو کنفرانس و باحضور معاونین آموزش متوسطه ، تربیت بدنی و سلامت و معاون پژوهش ، برنامه ریزی و رئیس اداره فناوری و اطلاعات و رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک ویدئو کنفرانس روسا، معاونین و کارشناسان آمار و فناوری مناطق

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل در ابتدا این جلسه با تاکید بر تکمیل فرایند کلاس بندی دانش آموزان و تخصیص معلم به کلاس درسامانه سناد گفت : پیگیری های لازم در راستای پیشرفت عضویت دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد توسط مناطق صورت گیرد .

احمدی نژاد با اشاره به اهتمام لازم در خصوص پیگیری ثبت و صدور ابلاغ تصریح کرد : در هنگام ثبت ابلاغ ضوابط مربوطه را رعایت نموده و محل اشتغال و ساعت تدریس نیروها با اطلاعات ثبت شده در سیستم مطابقت داشته باشد.

احمدی نژاد در ادامه افزود : در جهت تحقق نظارت حداکثری، مناطق با تشکیل تیم های نظارتی بصورت روزانه از مدارس منطقه خود بازدید نمایند.

وی همچنین نسبت به تکمیل ثبت نام دانش آموزان جامانده پایه های هفتم ،دهم و پیگیری لازم در خصوص ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی تاکید کرد.

در ادامه جلسه ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت با تاکید بر رعایت سختگیرانه دستورالعمل های بهداشتی گفت : مدیران و عوامل اجرایی مدارس در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاسها و حیاط مدارس ،تهیه سطل های درب دار ،تهویه مناسب کلاس ها ،ضرورت استفاده از ماسک توجه ویژه داشته باشند .

تاراسی ادامه داد : آموزش مستمر مدیران ، معلمان ، مربیان و عوامل اجرایی مدارس در خصوص اصول خود مراقبتی و پایش علایم بالینی دانش آموزان صورت گیرد .

وی همچنین برایجاد آرامش وامید بخشی به اولیا و دانش آموزان وعوامل اجرایی مدارس و نظارت دقیق و مستمر بر مدارس و ارائه بازخورد به اداره کل تاکید کرد.

داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان نیز در این جلسه ضمن تبیین برنامه های حوزه آموزش متوسطه گفت : اقدامات لازم جهت پیگیری ثبت نام دانش آموزان شاخه فنی و کاردانش و دانش آموزان پایه هفتم صورت پذیرد .

بهرامی همچنین به راه اندازی کانال مدرسه برای اطلاع رسانی برنامه و شیفت های آموزش مدارس و ارتباط با اولیاء و دانش آموزان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار