«مثل یک عاشق» در سینما آی‌فیلم

تهران (پانا) - برنامه «سینما آی‌فیلم» این هفته فیلم «مثل یک عاشق» به کارگردانی بهرام گوهری را سوژه خود قرار داده است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
«مثل یک عاشق» در سینما آی‌فیلم

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه هفتگی «سینما آی‌فیلم» با اجرای حسام فروتن، این بار به نقد و بررسی فیلم سینمایی «مثل یک عاشق» با حضور عوامل آن، اختصاص یافته است.

مثل یک عاشق در سال ۹۵ کلید خورد و به عنوان اولین تجربه کارگردانی بهرام گوهری مقابل دوربین رفت.

این فیلم سینمایی با بازی رؤیا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی، بعد از حدود چهار سال، از چهارشنبه ۱۵ مرداد در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است.

بهرام گوهری، عکاس حرفه‌ای در عرصه سینما و عکاس هنری، در تجربه‌ای متفاوت «مثل یک عاشق» را مقابل دوربین برد و روایتگر داستانی عاشقانه شد: زنی تصمیم می گیرد با عبور از فراز و نشیب‌های زندگی ازدواج کند و اتفاق تازه‌ای را در زندگی‌اش رقم بزند.

گوهری در یادداشتی کوتاه این فیلم نوشته است: «چند سال تصور کردم فیلمی بسازم با محتوایی که ارزش‌های معنوی در آن دیده شود و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه شود که در نهایت فیلم «مثل یک عاشق» ساخته شد.»

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و هر هفته مخاطبانش را در جریان رویدادهای مهم سینمایی، فروش هفتگی فیلم‌ها، سکانس‌‌های ماندگار، پشت صحنه، نقد فیلم‌های روی پرده و... قرار می‌دهد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، پنجشنبه‌ها ساعت ۰۰:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۸:۳۰ روز پنجشنبه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار