برگزاری مراسم تقدیر از معاونین و مربیان پرورشی و سازمان دانش آموزی فریمان

فریمان(پانا)- مراسم تقدیر از معاونین و مربیان پرورشی و سازمان دانش آموزی فریمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تقدیر از معاونین و مربیان پرورشی و سازمان دانش آموزی  فریمان

مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و سازمان دانش آموزی فریمان با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی و تعدادی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان در روز چهارشنبه 19 شهریور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز پارک ریحانه فریمان برگزار شد.

در این مراسم احمد یزدانی مدیر آموزش و پرورش فریمان ضمن تشکر از معاونین پرورشی عنوان کرد: مسئولیت شما در این روزها با وجود بیماری منحوس کرونا که موجب استفاده بیشتر دانش آموزان از فضای مجازی برای آموزش غیر حضوری شده بسیار سنگین و خطیر است و باید دانش اموزان را با آسیب های فضای مجازی آشنا و خانواده ها را نیز در این موضوع همراه کنید.

مرتضی کسبی معاون پرورشی و رئیس سازمان دانش آموزی ضمن تقدیر ازعملکرد خوب سال گذشته از معاونین و مربیان درخواست کرد با توجه به تجربیات کسب شده در این مدت هرگونه راهکار و پیشنهاد جهت تولید محتوا های تربیتی که برای دانش آموز و خانواده ها جذاب و آموزشی باشد ارائه کنند تا در گروه شاد با کمک آنها و دانش آموزن کلیپ ها و محتواهایی تهیه و ارسال شود.

در پایان مراسم از معاونین و مربیان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار