در جلسه هم اندیشی مهر عاطفه ها در فریمان عنوان شد:

با کمک های جمع آوری شده در مهر عاطفه هامی توان نسبت به خرید تبلت با قیمت مناسب اقدام کرد

فریمان(پانا)- جلسه هم اندیشی مهر عاطفه ها با هدف هر دانش آموز یک تبلت جهت استفاده از آموزش مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با کمک های جمع آوری شده در مهر عاطفه هامی توان نسبت به خرید تبلت با قیمت مناسب اقدام کرد

جلسه هم اندیشی مهر عاطفه ها با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد و کارشناسان دو دستگاه در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش فریمان برگزار شد.

احمد یزدانی مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیماری کرونا و آموزش مجازی وضعیت را برای خانواده های نیازمند دشوار کرده و بسیاری از این خانواده ها توان خرید گوشی هوشمند نداشته و دانش آموز مجبور به ترک تحصیل می شود، طرح هایی چون مهر عاطفه ها بهانه خوبیست برای کمک به این دانش آموزان تا فرصت برابر جهت آموزش پیدا کنند.

در ادامه قاسم دهقان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: امسال با توجه به وضعیت موجود برای برگزاری مراسم، روز خاصی مشخص نشده و از تاریخ 22 شهریور تا 11 مهر فرصت برگزاری این مراسم وجود دارد. با هماهنگی هایی که با تولیدکنندگان تبلت صورت گرفته می توان با کمک های جمع آوری شده در مهر عاطفه ها نسبت به خرید تبلت با قیمت بسیار مناسب اقدام کرد.

در پایان مرتضی کسبی فریمانی، معاونت پرورشی گفت: در این طرح ها دانش آموزان یاد می گیرند به همنوعان خود کمک و یاری برسانند. اگر شرایط برای برگزاری مراسم با رعایت پروتکل ها وجود داشت مراسم را در چند روز در مدارس برگزار می کنیم تا دانش آموزان که در دو گروه برای آموزش تقسیم شده اند در طرح شرکت کنند، همچنین در شبکه شاد نیز اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار