جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد از روز یکشنبه 16 شهریور ماه جاری به منظور شرکت داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشـگاه آزاد کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور درکارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده اسـت و داوطلبان براساس این کد دسترسی و کد ملی می توانند نسـبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد 99 دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش دانشگاه آزاد، کاظمی گفت: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشـته ضـرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صـادره از سـوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخـاب رشته دانشگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس www.azmoon.org بامطالعه دفترچـه راهنمـا نسـبت بـه انتخـاب حداکثر 100 کد رشته/محل متناسب با کد مجموعـه امتحـانی خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که علاوه برکد رشته امتحانی اول درکد رشته امتحـانی دوم نیـزثبـت نـام و در آزمـون شـرکت کرده‌اند، می توانند رشته/محلهای متناسب با کد رشته امتحـانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان 100 رشته/محل انتخابی درج کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اشاره کرد: داوطلبان تنها امکان انتخاب رشته/گرایش هـایی را دارند که مطابق کارنامه صادره از سـوی سـازمان سـنجش آموزش کشور در کـد ضـریب متنـاظر بـا آن (از کـد رشـته امتحانی اول و یا دوم) مجاز شده باشند.

دکترکاظمی تاکید کرد: عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی درموعد مقـرر و مطـابق اطلاعیـه هـای صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشـگاه آزاد اسـلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحـت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار