امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد99

تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امشب ۱۸ شهریور ماه سال جاری پایان می پذیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد99

بر اساس سازمان سنجش آموزش کشور، برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون مذکور، رشته‌های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته‌محل های مندرج در دفترچه به این سازمان اعلام کردند کلیه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی به سایت اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به جابجایی کلید سئوالات ۳۴ تا ۶۳ کد رشته امتحانی ۱۳۵۹ در این آزمون، نمرات تصحیح شده و کارنامه برای داوطلبان این رشته در سایت سنجش آموزش کشور منتشر شد و این موضوع با ارسال پیامک به کلیه داوطلبان این رشته اطلاع‌رسانی شده است.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار و ۶۶۶ داوطلب در آزمون ارشد ۹۹ انتخاب رشته کردند و تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند. مجازین آزمون ارشد تا ساعت ۲۴ امشب سه‌شنبه، ۱۸ شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل) و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار