منتخب کشوری رشته قرائت قرآن کریم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان:

انس با قرآن کریم نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار جوانان قرار می دهد

اسلامشهر (پانا) - منتخب کشوری رشته قرائت قرآن کریم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان از شهرستان اسلامشهر به تشریح نحوه موفقیت های خود در طول زندگی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن کریم نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار جوانان قرار می دهد

ابوالفضل نبی لو که در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور موفق به کسب رتبه سوم در رشته قرائت قرآن کریم شد، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در پایه دهم یکی از واحد های آموزشی در شهرستان اسلامشهر مشغول به تحصیل هستم و کسب موفقیت های خود را مرهون لطف خداوند متعال، کمک اساتید، کارشناسی قرآن، عترت و نماز و واحد آموزشی خود در آموزش و پرورش شهرستان و همت والدین عزیزم می دانم.

او در ادامه افزود: از سال 92تا سال 99 در کارنامه فعالیت های خود کسب رتبه های اول تا سوم، در سطح مسابقات دانش آموزی استانی، کشوری، بسیج و ورزشکاران را با راهنمایی اساتید بزرگواری از جمله، یونس اذریار، محسن قاسمی، حسن ابراهیم ابادی، محمدحسین سعیدیان و محمد کاظمی داشتم.

نبی لو انگیزه خود را از حضور در عرصه فعالیت های قرآنی را آشنایی با کتاب الهی قرآن کریم، درک معانی و مفاهیم و به کار بستن آن در زندگی می داند و افزود: اعتقاد دارم انس با قرآن کریم نعمت بزرگی هست که خداوند در اختیار جوانان قرار می دهد.

منتخب کشوری رشته قرائت قرآن کریم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خاطر نشان کرد: توصیه من به جوانان و دیگران این است در این دوران که جهان درگیر بیماری کرونا ویروس می باشد، به مأنوس شدن هرچه بیشتر با کتاب قرآن کریم ودرک معانی و مفاهیم آن بپردازید تا با برخورداری از ثواب دنیوی جهت آخرت خود هم ذخیره معنوی داشته باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار