استاندار تهران: جلب رضایت شهروندان باید اولویت اقدامات مسئولان باشد

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه اثربخشی اقدامات ملاک ارزیابی جشنواره شهید رجایی است بر لزوم رضایتمندی شهروندان به عنوان اولویت اقدامات مسئولان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: جلب رضایت شهروندان باید اولویت اقدامات مسئولان باشد

به گزارش ایرنا، «انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در قالب جشنواره شهید رجایی گفت: به ازای هر کدام از موضوعات اصلاح نظام اداری، اقتصاد مقاومتی، تدوین و پیگیری برنامه های توسعه استان و مقابله با شیوع بیماری کرونا دستگاه های برگزیده استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در انتخاب دستگاه های برتر نقش بدنه کارشناسی را نباید نادیده گرفت، چرا که کارشناسان زحمات دستگاه ها را به منصه ظهور می رسانند؛ از اینرو در ارزیابی باید به این نکات توجه کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اثربخشی اقدامات باید ملاک عمل و اریابی قرار گیرد، همچنانکه مقام معظم رهبری نیز در موضوع آسیب های اجتماعی نسبت به اثرگذاری اقدامات تاکید داشته اند؛ چرا که رضایتمندی و رفاه شهروندان در پی اقدامات موثر فراهم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: مجاهدت شهدا زمینه آرامش، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی فراهم کرد.

جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران با موضوع برگزاری جشنواره شهید رجایی امروز- دوشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره ۴۲۲۵‌/۴۴۳۲۷ تاریخ ۱۴‌/۱‌/۱۳۸۹، وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار