معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران :

خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهرستان اسلامشهربا حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل معاون مالی و اداری استاندار تهران، فرماندار و سایر مسئولان ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت بی منت به مردم را  سرلوحه کار خود قرار دهیم

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت ایام ماه محرم و هفته دولت اظهار کرد: ستاد تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در رابطه با موضوعات مرتبط و سیاست های کلان تشکیل شده و ادارات و ارگان هایی از جمله بنیاد شهید، شهرداری و بخشداری ها موظف به شناسایی مدیرانی هستند که بر اساس سیره شهدا در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود: در مرحله بعد نیز، زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا با توجه به ایام عزاداری های حسینی و رعایت پروتکل های بهداشتی از وظایف ستاد تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر است.

در ادامه جلسه غلامرضا پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استان تهران نیز در سخنانی با گرامی داشت ایام عزاداری های محرم حسینی و تقارن آن با هفته دولت بیان کرد: ماه محرم یاد آور واقعه تاریخی کربلا و پیروزی خون بر شمشیر است و با شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اسلام واقعی جان تازه گرفت و تا زمان ما هرروز شاهد شور و نشاط فرهنگ عظیم عاشورایی هستیم.

وی افزود: هفته دولت نیز در رابطه با گرامی داشت شهادت دو بزرگ مرد خدمت بی منت تاریخ شهیدان رجایی و باهنر توسط تروریست ها است و دشمن فکر می کرد با شهادت این عزیزان خدمت بی منت مانند یاد و خاطره شهادت شهدای قیام عاشورا تعطیل خواهد شد.

پاشا تصریح کرد: در هفته دولت به این فلسفه تشکیل دهنده دولت توجه کنیم که هدف رفاه مردم است و غرق سیاست زدگی نشویم و خدمت بی منت را که دغدغه رهبری نیز است، سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی گفت: ما از زمان جنگ تحمیلی تا جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و تحریم ها در دوران کنونی، شیطنت کشورهای عربی در راه همکاری با اسرائیل و ویروس منحوس کرونا باز هم در هفته دولت 99 اجرای 900طرح را با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد تومات و ایجاد 20000 نفر اشتغال در استان تهران را داریم که سهم شهرستان اسلامشهر در افتتاح پروژه های این هفته 200 میلیارد تومان است و همه این ها در جهت توجه به بیانات رهبری و رسیدن به رفاه نسبی مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استان تهران بیان کرد: ظرفیت توان داخلی هر منطقه بر مبنای چهار نیروی کار، زمین، سرمایه و مدیریت شکل می گیرد و مدیران شایسته با در دست داشتن بانک اطلاعاتی به دور از سیاست زدگی و با توجه به ارزش و فرهنگ دفاع مقدس می توانند به مردم خدمت بی منت داشته باشند.

وی نظام اقتصادی جهانی را در چهار رده سرمایه گذاری، سوسیالیسم، مختلط و اسلامی برشمرد و ادامه داد: دین اسلام در زمینه رسیدگی به منافع مردم ارجحیت دارد و همه ما باید بدانیم مسئولیت امانت است و با همدلی و وحدت در این جهانی که با گستردگی فضای مجازی و تهاجم فرهنگی در آن رو به رو هستیم. باید با تلاش در راه رضای خداوند متعال، توجه به منویات امام راحل و رهبری و درس گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت به مردم خدمت کنیم.

در این جلسه پس از سخنان معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اسلامشهر، حاضران به تشریح برنامه های خود در ارتباط با گرامی داشت هفته دفاع مقدس سال 99 پرداختند و از پزشکان مدافع سلامت شهرستان نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار