معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

کسب رتبه دوم کشوری در مسابقه خلق ایده زیست فناوری

سنندج(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد در اولین دوره مسابقه خلق ایده زیست فناوری در سال تحصیلی 98-99 دانش آموزان استان با 5 اثر انفرادی و 7 اثر گروهی راه یافته به مرحله کشوری توانستند رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در مسابقه خلق ایده زیست فناوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مهدی نامدار گفت: اولین دوره مسابقه خلق ایده زیست فناوری توسط ستاد توسعه زیست فناوری دفتر ریاست جمهوری در سال تحصیلی 98-99 در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول و دوم این مسابقه در تیرماه و شهریورماه برگزار و خوشبختانه دانش آموزان استان کردستان خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: پس از اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات توسط ستاد توسعه زیست فناوری در روز پنجشنبه 13 شهریورماه 99، 41 اثر در بخش انفرادی و 17 تیم در بخش گروهی به مرحله سوم و نهایی این مسابقات راه یافتند.

به گفته نامدار استان کردستان با 5 اثر انفرادی و 7 اثر گروهی راه یافته به مرحله کشوری توانسته است بیش از 25 درصد سهم راه یافتگان به مرحله کشوری را به خود اختصاص دهد و رتبه دوم کشوری را از لحاظ تعداد برگزیدگان کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار