مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب مقام برتر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز این اداره در بین دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو گفت: طی نامه رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به جهت توسعه و گسترش فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.


او گفت: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز پس از بررسی‌های بعمل آمده مستندات در سامانه سجاده، با کسب امتیاز کامل در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال 1398 از طرف ستاد اقامه نماز استان مقام برتر را کسب کرده است.

این مقام مسوول ضمن ابراز خرسندی از کسب این رتبه، ضمن اشاره به پیام رئیس محترم ستاد اقامه نماز کشور مبنی بر لزوم برنامه‌ریزی در خصوص ایجاد پیوند بین خانه، مدرسه و مسجد و روشن نگه داشتن چراغ اقامه نماز در همه مدارس، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه همکاران و مسئولین حوزه های ذیربط، در سال تحصیلی جاری به رقم همه محدودیتهای موجود، شاهد به کارگیری امکانات حقیقی و مجازی برای شکوفایی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار