افتتاح 14 هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر پردیس با حضور رئیس‌جمهور

پردیس (پانا) - هفته آینده با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۱۴ هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر پردیس افتتاح خواهد شد و به منظور رفاه حال مالکان مسکن مهر پردیس منتظر افتتاح رسمی نمی مانیم و واحدهای تکمیل شده را به مالکان تحویل می دهیم. اینها اظهارات مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 14 هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر پردیس با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش ایرنا، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در حاشیه تحویل چهارده هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر پردیس به خبرنگاران با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کننده، اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه یک ریال اضافه از متقاضیان دریافت نکردیم. هزینه ساخت بسیار بالا رفته است. ساخت مسکن مهر را با دلار هزار تومانی آغاز کردیم و الان هزینه های ما ۲۴ برابر شده است و دولت برای آماده شدن هر واحد یکصد میلیون تومان هزینه پرداخت می کند.

هدایت با بیان اینکه هزینه انشعابات توسط شرکت عمران پردیس پرداخت شده، اظهار کرد: انشعابات آب، برق و گاز تمامی واحدها وصل شده است، پس از دریافت نامه تحویل واحد توسط مالکان، انشعبات واحد مسکونی را به نام مالک و رایگان طی یک هفته کاری وصل می شود.

این مقام مسئول افزود: ۱۴ هزار واحد را می توان شهری با ۶۰ هزار سکنه دانست و پیش بینی می شود طی سه ماه آینده تمامی ۱۴ هزار واحد به مالکان در فازهای ۱۱،۸،۹،۵ تحویل خواهد شد.

هدایت با بیان اینکه کنتور انشعابات به نام مالک صادر می شود، اظهار داشت: فرم ها باید توسط مالک پر شود و مالکان طی یک هفته پس از دریافت کارت قسط انشعابات واحد خود را دریافت می کنند. در حدود ۵ هزار واحد تکمیل شدند اما مالکان آنها برای تحویل مراجعه نمی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تامین خدمات روبنایی و افزایش سود اقساط به ۱۸ درصد راه های تشویقی و تنبیهی برای مالکانی که برای تحویل واحد خود مراجعه نمی کنند در نظر گرفته شده است. از سال آینده با تکمیل خدمات روبنایی با ساخت مسجد، مدرسه، درمانگاه و فضای سبز، فرایند سکونت در فازهای ۸،۱۱،۵،۹ مسکن مهر پردیس سرعت بیشتری می گیرد.

امسال ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر را تحویل می دهیم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال‌جاری ۹۵ درصد واحدها را تحویل می‌دهیم و باقی مانده واحدها را تا خرداد سال آینده به مالکان تحویل می‌شود. واحدهای تحویلی خرداد ماه، کسری واحدهای متقاضیان مسکن مهر پردیس است تا در این راستا شرکت عمران به تعهدات خود متقاضیان و مالکان عمل کند.

هدایت ادامه داد: در طرح اقدام ملی ۱۴ هزار واحد سهمیه پردیس بود که ۱۱هزار واحد زمین به شرط ساخت به تعاونی های مسکنی که اعضای واجدالشرایط دارند واگذار شده است. سه هزار واحد هم تعهد ساخت ثبت نام اقدام ملی بود و پروژه ها در دست اقدام و اجرا قرار گرفته است و همزمان با افتتاح رسمی ۱۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس، اولین واحدهای طرح اقدام ملی شهر پردیس با بتون ریزی و فونداسیون آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار