برگزاری مراسم بازگشایی مدارس استثنایی شهر تهران

تهران (پانا) - 15 شهریورماه زنگ بازگشایی مدارس استثنایی تحصیلی 1400-1399 در مجتمع ناشنوایان دخترانه نظام مافی منطقه9 نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بازگشایی مدارس استثنایی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،زنگ مدارس استثنایی شهر تهران در آستانه آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در مجتمع ناشنوایان دخترانه نظام مافی منطقه 9 با حضور مسئولین نواخته شد.

این مراسم با حضور برقی، مدیر حوزه ریاست امور بین الملل و روابط عمومی سازمان استثنایی، هداوند و عظیم عراقی، معاونین سازمان استثنایی و هیئت همراه، شهناز کریمی، رئیس اداره استثنایی شهر تهران، موسوی، شهردار منطقه 9 تهران وسر کلانتر منطقه 9 ورئیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور منطقه 9 ، جدّایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 9 و مسئولین محلی،کارکنان و معلمان مدرسه،دانش آموزان و اولیاء ایشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم کریمی، رئیس اداره استثنایی شهر تهران، ضمن تبریک سال تحصیلی گزارشی از عملکرد اداره استثنایی، مدیران مدارس و معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت ارائه خدمات آموزشی، ‌تربیتی و توانبخشی در چارچوب دستورالعمل بازگشایی ارائه کرد.

هداوند، معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز ضمن برشمردن اقدامات سازمان در ایام تعطیلی مدارس و آماده کردن بسته های تحولی و تولید محتواهای مختلف بر اساس نیاز دانش آموزان با توجه به معلولیت ابراز امیدواری کردند تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال تحصیلی جدید با برنامه و اثربخش اجرا خواهد شد.

موسوی، شهردار منطقه9 نیز ضمن ابراز خرسندی از آغاز سال تحصیلی و تبریک بازگشایی مدارس به همه فرهنگیان، فرهنگیان منطقه 9 و دانش آموزان و کارکنان مدرسه ناشنوایان نظام مافی،آمادگی شهرداری را جهت همراهی و همکاری با مدارس در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش آموزان را اعلام کرد.

در پایان این مراسم، دانش آموزان و معلمان مدرسه با بدرقه مسئولین در سر کلاسهای خود حاضر شدند.

این برنامه با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار