معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

توجه به سلامت و آموزش توام با هم ضروریست

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اعلام کرد دولتمردان در مدیریت بیماری کرونا تلاش مضاعفی در مدیریت بیماری داشتند، اما آموزش توام با سلامت دانش اموزان در شرایط کنونی در اولویت است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به سلامت و آموزش توام با هم ضروریست

«علی مصطفوی» روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس استان در مدرسه شهید مصلی نژاد مدیریت ناحیه یک ارومیه اظهار کرد: سال تحصیلی جدید دارای ویژگی های مهمی است که قرار گرفتن در سال آخر قرن جاری، پدیده کرونا و شرایط خاص بازگشایی زود هنگام مدارس از جمله این ویژگی‌ها است.

وی با بیان اینکه باید با کرونا زندگی مسالمت داشت افزود: این بیماری در اسفند ماه پارسال آغاز شده و با تدبیر دولتمردان و محدودیت های انجام شده در حال کنترل و مدیریت است.

مصطفوی با اشاره به گزارشی از وضعیت بیماری در استان در سال جاری بیان کرد: با تلاش کادر درمانی و همکاری مردم هم اکنون این بیماری در حال کنترل است.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امروز مدارس در حالی بازگشایی می‌شوند که مسوولان مدارس با به کارگیری تدابیر مهمی در صددند تا گامهای مثبتی را راستای آموزش توام با سلامت دانش آموزان بردارند.

وی با اشاره به توصیه های مسوولان و کادر پزشکی افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی باید همواره مورد توجه شهروندان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار