مدیر آموزش و پرورش اردستان در مراسم بازگشایی مدارس:

مدیران با توجه به شرایط موجود برای آموزش دانش آموزان برنامه‌ریزی کنند

اردستان(‌پانا)-مدیر آموزش و پرورش اردستان بیان کرد برنامه‌ریزی که برای مدارس در آغاز سال تحصیلی شده دست مدیران را باز گذاشته است تا با توجه به شرایط موجود برای آموزش دانش آموزان برنامه‌ریزی کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران با توجه به شرایط موجود برای آموزش دانش آموزان برنامه‌ریزی کنند

علی اصغر مومنیان، در مراسم بازگشایی مدارس، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و اگر این کارخانه فعالیت اصلی خود را که انسان‌سازی است به خوبی انجام دهد بسیاری از معضلات را نخواهیم داشت.

وی افزود: امسال بیش از ۴۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس مشغول تحصیل می‌شوند که ۴۲۵ نفر آن‌ها کلاس اولی هستند. مجموعه آموزش و پرورش با اجرای سخت‌گیرانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری، مجازی و شبکه شاد آموزش در وضعیت بحران پیش می برد.

مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی که برای مدارس در آغاز سال تحصیلی شده دست مدیران را باز گذاشته است تا با توجه به شرایط موجود برای آموزش دانش آموزان برنامه‌ریزی کنند.

مومنیان تصریح کرد: از اولیای دانش آموزان می خواهیم از مدارس و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازدید کنند. امسال آموزش و پرورش بیش از سال‌های گذشته زیر ذره‌بین خانواده‌ها است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سلامت دانش آموزان تضمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار